مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مرداد ۲۴, ۱۴۰۲ توسط مدیریت0
1881052093-faranaz-com.jpg

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد پیرسینگ، بعد از پیرسینگ برای انواع پیرسینگ، مراقبت‌های مختلفی را باید انجام داد تا بتوانید بهترین نتیجه را از پیرسینگ به دست آورید. برخی از مراقبت‌های معمول در پیرسینگ عبارتند از

  • استفاده از محلول آب و نمک برای تمیز نگه داشتن اطراف زخم
  • سعی کنید که از مواد استریل و ضد عفونی برای تمیز کردن اطراف زخم با مشورت پزشک استفاده نمایید.
  • از الکل، بتادین، هیدروژن پراکسید برای شستشوی اطراف بیکینی استفاده نکنید
  • پیرسینگ زدن حتما باید توسط یک فرد متخصص و ماهر در این زمینه و با استفاده از وسایل بهداشتی انجام شود.
  • مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد از سوراخ کردن گوش

مراقبت بعد از سوراخ کردن گوش، پیرسینگ گوش با استفاده از ابزار خاص نیز فرایندی است که در آن سوراخی در بخش‌ های مختلف گوش مانند پیرسینگ در کره گوش، حفره گوش، تپه گوش و دیگر بخش‌ های گوش ایجاد می‌ شود و جواهرات در آن قرار می‌ گیرد، این نوع پیرسینگ بسیار رایج است و می‌ تواند به عنوان زیورآلات جذاب و شخصیتی در نظر گرفته شود.

مراقبت های بعد از پیرسینگ گوش و یا مراقبت بعد از سوراخ کردن غضروف گوش نیز باید حتما مورد توجه شما قرار بگیرد.

به عنوان مثال شما می توانید برای مراقبت بعد از پیرسینگ گوش با یک مخلوط آب و نمک اطراف گوش خود را با این محصول تمیز نمایید، و کلا تا چند روز برای دست زدن به این ناحیه حتما باید دست های خود را استریل کرده و به هیچ عنوان دست های آلوده را به این بخش نزنید.

مراقبت بعد پیرسینگ گوش همچنین شامل این مورد هم می شود که بیش از دو بار در روز محل پیرسینگ گوش را نشویید، زیرا تحریک می شود، همچنین برای مراقبت های بعد از پیرسینگ لاله گوش به مدت ۳ هفته از زدن روغن و یا پماد اجتناب نمایید چون که این مورد هم می تواند باعث عفونت شود.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد از پیرسینگ بینی

برای مراقبت بعد از پیرسینگ بینی هم نکاتی را نیاز است که نیاز است حتما به آن توجه نمایید تا از بروز عوارضی مثل عفونت بینی، کبودی و سیاهی اطراف بینی جلوگیری نمایید. ضمنا پیرسینگ بینی هم باید توسط یک فرد کاربلد و شخصی که آموزش پیرسینگ بینی را به خوبی یاد گرفته باشد انجام شود.

برای این منظور و مراقبت از پیرسینگ بینی از تمیز کردن سوراخ پیرسینگ خود با بتادین، کلر هگزدین، الکل، پراکسید هیدروژن، یا سایر ضدعفونی کننده ها و صابون‌های قوی جدا خودداری کنید.

همچنین مراقبت بعد از سوراخ کردن بینی و مراقبت های بعد از انجام پیرسینگ بینی شامل این مورد هم می شود که شما باید از فرو بردن سوراخ پیرسینگ خود در آب های غیر بهداشتی و آب هایی که دارای کلر هستند مانند آب استخر خودداری نمایید. به عنوان مثال برای مراقبت های بعد از زدن پیرسینگ بینی سعی کنید که تا چند هفته از رفتن به استخر خودداری نمایید چرا که همانطور که می دانید آب استخر دارای حجم زیادی کلر می باشد.

مراقبت بعد از پیرسینگ سپتوم

سوراخ کردن تیغه ای که از سپتوم بینی عبور می کند، یعنی ناحیه بین سوراخ های بینی (که معمولاً به عنوان نقطه شیرین شناخته می شود)، پیرسینگ سپتوم نامیده می شود. در این وضعیت سپتوم با یک سوزن در قسمت نازک گوشت به سمت جلوی بینی، سوراخ می شود.

در مرحله بعد، یک تکه جواهرات در سوراخ پیرسینگ سپتوم قرار می گیرد. به طور معمول این فلز به شکل حلقه، نعل اسب یا میله برای تزئین سوراخ سپتوم استفاده می شود.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد از پیرسینگ ناف

مراقبت های بعد از پیرسینگ ناف نیز باید مورد توجه شما قرار گیرد تا از بروز هرگونه عفونتی جلوگیری شود. همانطور که می دانید احتمال بروز عفونت در پیرسینگ ناف نسبت به پیرسینگ گوش و دیگر نقاط بدن بسیار بالاتر است پس به همین دلیل مراقبت بعد پیرسینگ ناف بسیار ضروری است و پیرسینگ ناف هم حتما باید توسط یک فرد متخصص و ماهر در این زمینه انجام شود، هر چند که بسیاری از متخصصین پوست انجام پیرسینگ ناف را اصلا تایید نمی کنند.

مراقبت های بعد پیرسینگ ناف می تواند شامل موارد زیر باشد:

سعی کنید که به مدت سه هفته اطراف ناف را خشک نگه دارید.

تا چندین هفته از لباس های تمیز و بهداشتی استفاده نمایید.

استریل کردن و تمیز کردن محل زخم هم شامل مراقبت پیرسینگ ناف می شود.

مراقبت بعد از پیرسینگ لب
مراقبت های بعد از پیرسینگ لب را نیز در این بخش قصد داریم که بررسی نماییم. همانطور که می دانید پیرسینگ لب هم یکی از روش های رایج و پرطرفدار پیرسینگ است که در بین انواع پیرسینگ این روش طرفداران بسیار بیشتری دارد.

همانطور که مطمئنا مطلع هستید پیرسینگ لب دارای انواع مختلفی نیز هست، که انواع پرطرفدار آن شامل:

پیرسینگ لبرت

پیرسینگ فیلتروم

پیرسینگ مدوسا

پیرسینگ مونرو

پیرسینگ مدونا

برای مراقبت بعد پیرسینگ لب و یا مراقبت های بعد از پیرسینگ لپ و همچنین مراقبت بعد از پیرسینگ زبان سعی کنید که دستورالعمل های زیر را رعایت نمایید:

در ابتدا شما سعی کنید که بعد از پیرسینگ لب روزی یکبار با استفاده از دهان شویه دهان خود را استریل نمایید.

به مدت ۷۲ ساعت سعی کنید که دوش نگیرید.

به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت سعی کنید که غذا و نوشیدنی‌های خیلی گرم نخورید.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد از پیرسینگ ابرو

پیرسینگ ابرو نیز پیرسینگ به عنوان یک زیور ظاهری جذاب و شخصیتی در نظر گرفته می‌ شود و می‌تواند به زیبایی و جذابیت ابروها اضافه کند، که این روش هم همانند پیرسینگ لب بسیار پرطرفدار است.

مراقبت های بعد از پیرسینگ ابرو شامل نکاتی است که در بخش های قبلی در مورد آن صحبت شد، به عنوان مثال با استفاده از محلول آب و نمک آن را اطراف آن را شستشو دهید، از برخورد آب های کلر دار مانند آب دوش حمام و آب استخر که حجم زیادی کلر دارد تا چند هفته جلوگیری نمایید.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو