لیزر صورت

لیزر صورت

عنوان:

توضیحات:

لیزر صورت

از بین بردن کک و مک صورت یکی از عزیزان با دستگاه الکساندرایت بعد از ۲ جلسه

لیزر کک و مک

لیزر صورت-کک و مک یا لکه قهوه‌ای عبارت است از یک خال یا لکه تیره رنگ که بر روی پوست به وجود می‌آید و بیشتر در پوست صورت، سینه، جلوی بازوها و پشت دست‌ها دیده می‌شود.

کک و مک به صورت لکه‌های کوچک قهوه‌ای رنگ یا برنزه‌ای است که در افراد دارای پوست روشن و موی بلوند یا قرمز و چشم‌های آبی، سبز یا خاکستری به وجود می‌آید.

این لکه‌ها معمولاً در اوایل عمر هر فرد بر روی پوست او ظاهر می‌شوند و معمولاً تعداد آن‌ها در ماه‌های تابستان زیاد می‌شود. و در زمستان به خودی خود محو می‌شوند. علائم کک مک معمولاً بعد از سنین ۴۰ تا ۴۵ سالگی برطرف می‌شود، اما تا قبل از رسیدن به این سن چه باید کرد؟

لیزر صورت

لیزر صورت در بابل

علت‌ها و دلایل پیدایش کک و مک

عوامل مختلفی در به وجود آمدن کک مک نقش دارد که شامل ژنتیک، بیماری‌ها (مانند اگزرودرما پیگمنتوسام که یک بیماری نادر است. که موجب افزایش حساسیت پوست در برابر امواج ماوراء بنفش مانند نور آفتاب می‌شود) و مواجهه با نور خورشید می‌باشد. علت کک و مک صورت ، وجود سلول‌های خاصی در پوست است که رنگدانه‌ای به نام ملانین تولید می‌کنند.

ملانین همان ماده‌ای است که باعث رنگی شدن پوست می‌شود. وقتی که نور خورشید به پوست بدن می‌تابد، باعث می‌شود که پوست برای محافظت از لایه‌های زیرین خود اقدام به تولید مقدار بیشتری از رنگدانه ملانین کند.

حال اگر این ملانین در یک نقطه بیشتر ساخته شود، منجر به تشکیل کک و مک خواهد شد. علاوه بر آن، نور خورشید باعث می‌شود که کک و مک‌هایی که از قبل در پوست وجود داشته‌اند، رنگ تیره‌تری پیدا کند.
لکه‌های تیره‌ای که در زمان بارداری و یا در اثر مصرف قرص‌های جلوگیری از بارداری بر روی پوست به وجود می‌آید، تحت عنوان ملاسما یا ماسک بارداری نامیده می‌شود.

قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید باعث می‌شود که این لکه‌ها هم تیره‌تر شوند. نوع دیگری از لکه‌های پوستی نیز وجود دارد .که به شکل خال‌های صاف و بزرگ و در اثر مواجهه با نور آفتاب در سنین میانسالی بر روی پوست ظاهر می‌شود و با عنوان لکه‌های پیری، لکه‌های جگری یا لنتیجین‌ها شناخته می‌شوند.
باید به خاطر داشت که نور خورشید آنقدر قدرت دارد که می‌تواند بعضی از سلول‌های پوست را به سلول‌های سرطانی خطرناکی تبدیل کند.

به همین دلیل است که پزشکان توصیه می‌کنند که پوست بدن همواره با استفاده از ضد آفتاب و محافظت‌ کنند

لیزر صورت در لیزر سعادت بابل

مزایای رفع کک و مک با لیزر

ابتدا به مزایای این روش می‌پردازیم. ممکن است از شنیدن اینکه بر خلاف بسیاری از عمل‌های زیبایی که با لیزر انجام می‌گیرد، عمل رفع کک و مک با لیزر یک عمل نسبتاً ارزان و کم هزینه است. علاوه بر آن، نرخ موفقیت این روش در درمان کک و مک به طور قابل توجهی بیشتر از سایر درمان‌ها می‌باشد.

لیزر صورت

در واقع در اغلب افرادی که از این روش استفاده می‌کنند، خال‌های پوستی ناخواسته، به طور کامل برطرف می‌شود.

از مزایای دیگر این روش می‌توان به بدون درد بودن آن اشاره کرد، به طوری که حتی افرادی که بیشترین عدم رضایت را از این عمل اظهار کرده‌اند، فقط از ناراحتی مختصری که بعد از عمل احساس کرده‌اند، شکایت داشته‌اند.

در واقع درد و ناراحتی ناشی از عمل رفع کک و مک با لیزر به قدری محدود است که بسیاری از پزشکان قبل از این عمل از هیچ گونه عامل بی‌حسی برای بیمار استفاده نمی‌کنند.

مراقبت‌های بعد از عمل هم در این روش نسبتاً ساده و راحت است. در نواحی مورد عمل ممکن است کمی حالت پوسته پوسته ایجاد شود که معمولاً بعد از مدت کوتاهی می‌افتد و علائم آن برطرف می‌شود.

لیزر صورت

یا روش لیزر برای رفع کک و مک کارایی دارد؟

روش لیزر برای درمان عوارض متعددی از جمله از بین بردن لک های صورت، آکنه و جوش‌های پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین در حال حاضر این روش همچنان یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای درمان کک و مک نیز محسوب می‌شود. اما آیا واقعاً لیزر در رفع کک و مک مؤثر است؟

افرادی که از این روش برای درمان کک و مک پوست بدن استفاده کرده‌اند، گواهی می‌دهند که بعد از عمل لیزر، دیگر هیچ وقت لکه‌های کک و مک بر روی پوست آنها ظاهر نشده است.
البته ماندگاری آثار عمل لیزر در این افراد به خاطر آن بوده است که بعد از درمان، همواره از ضد آفتاب استفاده کرده. و از برنزه کردن پوست و یا قرار گرفتن در معرض آفتاب به هر قیمتی اجتناب کرده‌اند.

لیزر صورت

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو