پیرسینگ حرفه ای

پیرسینگ حرفه ای

عنوان:

توضیحات:

پیرسینگ حرفه ای

استریل اتوماتیک ناف توسط دستگاه و کیت های مدیسپت آمریکا


پیرسینگ حرفه ای

پیرسینگ حرفه ای – پیرسینگ گوش توسط سیستم جدید استودکس آمریکا بدون درد
بصورت پانچ با کیت های شخصی استریل بهترین انتخاب برای
نقاط حساس گوش همچنین کودکان

پیرسینگ حرفه ای

پیرسینگ حرفه ای

سوراخ‌کاری بدن یا پیرسینگ یا آژین‌کاری شامل سوراخ کردن یا بریدن قسمتی از اعضای بدن است که برای نصب جواهرات یا انداختن حلقه و آویز ایجاد می‌شود. آژین کردن نوعی تغییرات بدن است. معیارهای فرهنگی بازتاب سوراخ‌کاری بدن بسیار گوناگون است. سوراخ کردن بدن، که نوعی اصلاح بدن است.

نوعی سوراخ کردن یا بریدن بخشی از بدن انسان است، ایجاد شکافی که ممکن است در آن از جواهرات استفاده شود یا جایی که می‌توان کاشت را وارد کرد. کلمه پیرسینگ می‌تواند به عمل یا عمل سوراخ کردن بدن یا به شکافی در بدن ایجاد شود که با این عمل یا عمل ایجاد شده‌است. همچنین می‌تواند با نام تجاری به تزئینات حاصل یا جواهرات تزئینی استفاده شده اشاره کند.

ایمپلنت‌های پیرسینگ باعث تغییر شکل بدن یا پوست می‌شوند (به عنوان مثال نخ‌های طلایی کاشت‌های زیر پوستی، پلاتین، تیتانیوم یا پلاستیک درجه یک را نصب می‌کنند). اگرچه تاریخچه پیرسینگ بدن با اطلاعات غلط عمومی و عدم مراجعه دانشمندان پنهان است. اما شواهد کافی برای اثبات این امر وجود دارد که از زمان‌های بسیار قدیم در سراسر جهان توسط چندین جنس مورد استفاده قرار گرفته‌است.

توصیه های مهم پیرسینگ (Piercing)

استفاده از گان مخصوص
در نواحی حساس و خطرناک ممکن است با عفونت و خطرهای جدی همراه باشد. پیرسینگ (Piercing) با استفاده از گان‌های مخصوص (دستگاه تفنگ مانند) استفاده می‌شود

پیرسینگ حرفه ای

استریل بودن و انجام کار در مراکز معتبر

نکته‌ای که علاقه مندان به آن باید توجه کنند این است که ابزارها و وسایلی که برای این کار استفاده می‌شود باید حتماً استریل باشند و در جای معتبری مانند کلینیک انجام شود.

اهمیت نوع و مدل پیرسینگ

انتخاب جنس، سایز، نوع و مدل پیرسینگ اهمیت زیادی دارد و نباید از محصولات غیراستاندارد فقط به دلیل ظاهر آن استفاده کرد. پس از بهبود زخم می توانید آن را تغییر دهید و از موارد دلخواه خود استفاده نمایید.

ویژگی های یک پیرسینگ استاندارد شامل موارد زیر است:

  • طول و ضخامت مناسب (نازک نباشد).
  • دارای جنسی از قبیل طلا، نقره، تیتانیوم، استیل و پلاتین باشد.

 

پیرسینگ حرفه ای

پیرسینگ های موقتی

برای کسانی که نگران پشیمانی از انجام این کار هستند نیز محصولات متنوعی تولید شده است. می توانید از پیرسینگ های موقتی بدون ایجاد هیچ سوراخی استفاده نمایید و سپس آن را درآورید.

پیرسینگ دندان

برای انجام پیرسینگ دندان به جای پزشک پوست باید به دندان پزشک مراجعه نمایید. زیرا در صورتی که به درستی انجام نشود باعث شکستگی و پوسیدگی دندان می گردد.

پیرسینگ حرفه ای

 

 


پاسخ دادن


سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو