لیزر موهـای زائد

لیزر موهـای زائد

عنوان:

توضیحات:

لیزر موهـای زائد

الکساندرایت۲۰۱۶ علاوه بر از بین بردن موهای ضخیم، بهترین دستگاه برای از بین بردن موهای تیره کرکی میباشد

لیزر موهـای زائد-لیزر الکساندرایت یکی از دستگاه های لیزر می باشد که امروزه بسیاری از کلینیک زیبایی از آن برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند.

این دستگاه لیزر یکی از بهترین و سریعترین دستگاه های لیزر مـوهای زائد به شمار می رود که در از بین بردن موهـای زائد قدرت بسیار زیادی دارد.

لیزر موهـای زائد

معرفی لیزر الکساندرایت

طول موج که در این دستگاه وجود دارد به طور مستقیم در ریشه و فولیکول مو نفوذ پیدا می کند و می تواند آن را به طور کلی از بین ببرد. لیزر الکساندرایت و استفاده از آن در افرادی که پوست های روشن دارند فواید بسیار زیادی دارد و به همین دلیل به خوبی می تواند موهای زائد افراد را از بین ببرد.

اما کسانی که پوست تیره دارند در استفاده کردن از لیزر الکسانداریت باید دقت داشته باشند که از سیستم خنک کننده آنها برایشان استفاده شود تا بتواند ریشه موی آنها را از بین ببرد.

یکی از نکاتی که بسیار اهمیت دارد و باید در این مورد اطلاعات لازم را به دست آوردید، این است که لیزر الکساندرایت دارای انواع متعددی می باشد و هر یک از آنها هم دارای ویژگی های متنوعی هستند، برای اینکه با انواع لیزر الکساندرایت آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه آنها را معرفی می کنیم.

لیزر موهـای زائد

لیزر موهـای زائد

انواع لیزر الکساندرایت

همانطوری که بیان نمودیم لیزر الکساندرایت دارای انواع متعددی می باشد . با کلینیک زیبایی گلدن رویال همراه باشید تا به معرفی آنها بپردازیم:

دستگاه لیزر آریون Orion

این نوع از لیزر الکساندرایت یکی از سریعترین لیزر هایی می باشد که در سراسر دنیا وجود دارد. طول موج که در این لیزر وجود دارد بسیار قوی است و بالغ بر ۷۵۵ نانومتر می باشد.

این لیزر می توانید هر نوع موی زائد را به خوبی از بین ببرد و تمامی استانداردهایی که در لیزر باید وجود داشته باشد را دارد. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در این نوع از لیزر وجود دارد این است که، اسکنر بزرگ دارد و به همین دلیل می تواند ناحیه هایی که بزرگ هستند را به راحتی لیزر کند.

پالس هایی که در این نوع لیزر وجود دارد فاصله زمان کوتاهی دارد و در این حین عملیات خنک سازی پوست را هم انجام می دهد، به همین دلیل باید بدانید که سوخته شدن پوست با این لیزر امکان ندارد برای شما رخ دهد.

لیزر موهـای زائد

دستگاه لیزر آلما Alma

این لیزر هم در بین لیزرهای دیگری که در دسته بندی لیزر الکساندرایت قرار می گیرد، دارای قدرت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد. استفاده کردن از این لیزر موجب می شود که پالس های بسیار زیادی وارد فولیکول مو شوند و از این طریق آنها را گرم کنند تا از بین بروند.

سرعتی که در این نوع از لیزر الکساندرایت وجود دارد بسیار بلا می باشد و به همین دلیل در سریعترین زمان می تواند تمامی موهای زائد را که بر روی پوست وجود دارد را از بین ببرد.

یکی از مهمترین ویژگی های که این لیزر دارد این است که، با انواع پوست صورت سازگاری دارد و به بهترین شکل ممکن می تواند تمامی موهای زائد را از بین ببرد.

سیستم خنک کننده این دستگاه موجب می شود که بدن شما دچار سوختگی و یا عوارض دیگری نشود. یکی از ویژگی های منحصر به فردی که در این دستگاه وجود دارد، ویژگی اپیلیکاتوری آن می باشد که به این وسیله می تواند تمامی نواحی پوست را تحت تاثیر قرار دهد تا به خوبی موهای زائد پوست را از بین ببرد.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت 2016 در لیزر سعادت بابل

دستگاه لیزر کوترا Cuter

یکی دیگر از انواع لیزر الکساندرایت که برای از بین بردن موهای زائد خانم ها و آقایان مورد استفاده قرار می گیرد، این لیزر می باشد و از آنجایی ک سرعت بسیار زیادی دارد، افراد بسیاری از آن استفاده می کنند.

یکی از بهترین لیزرهایی که برای تمامی رنگ پوست ها مناسب می باشد و شما اگر پوست روشن و یا تیره داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید، این نوع از لیزر الکساندرایت می باشد. این لیزر یکی از لیزرهای ایمن می باشد که سیستم خنک کننده هم دارد و بر همین اساس افراد با استفاده از آن دچار سوختگی نخواهند شد.

یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که می تواند طیف بسیار زیادی از سیاهرگ های عنکبوتی را به خوبی از بین ببرد و آنها را درمان کند، همچنین پوست های روشن و یا برنز را هم می تواند درمان کند.

اینکه شما کدام یکی از دستگاه های لیزر الکساندرایت را برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید، بستگی به نظر پزشک شما دارد، چرا که پزشک در زمینه شناخت نوع پوست شما و موهای زائدتان به خوبی می تواند در این مورد تصمیم گیری کند و بهترین دستگاه را برای از بین بردن موهای زائد شما مورد استفاده قرار دهد.

کاربرد دستگاه لیزر الکساندرایت

دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از دستگاههای بسیار قدرتمند می باشد که از مهمترین کاربردهای این دستگاه حذف موهای زائد می باشد.

برای کدامیک از نواحی بدن از دستگاه لیزر الکساندرایت استفاده می شود؟
مناطقی از بدن که مستعد به رویش موهـای زائد می باشند از جمله صورت ، زیر بغل ، دست ها ، پاها ، شکم، بیکینی، کمر ، سینه و…

ویژگی دستگاه الکساندرایت

۱- دارای سیستم خنک کننده می باشد

۲- متورم کردن فولیکول مو

لیزر موهـای زائد

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو