آموزش لیزر در بابل

شهریور ۲۷, ۱۴۰۰ توسط مدیریت0

آموزش لیزر موهای زائد

آموزش لیزر در بابل-در دوره آموزش لیزر موهای زائد، یک روند کامل درمانی برای از بین بردن موهای زائد بدن، کند شدن رشد موهای بدن و افزایش نرمی و لطافت پوست به شما آموزش داده می شود. این دوره شامل آموزش های جامع مربوط به لیزر موهای زائد بدن از جمله: آشنایی با لایه های پوستی بدن، آشنایی با انواع دستگاه های لیزر و عملکرد هرکدام، آموزش تنظیم کردن انواع دستگاه های لیزر، آموزش عملی استفاده از دستگاه ها برای نقاط مختلف بدن و مراقبت های پوستی بعد از انجام لیزر موهای زائد می شود.

آموزش لیزر در بابل

هنرجو در این دوره نحوه استفاده صحیح و تنظیم دمای مناسب لیزر برای نقاط حساس بدن را می آموزد. هدف این دوره آموزشی تربیت افراد ماهر و متخصصی است که توانایی کار با دستگاه های مدرن لیزر موهای زائد را به صورت حرفه ای و اصولی دارند.

دوره آموزش لیزر موهای زائد

آموزش های مربوط به لیزر موهای زائد در دو بخش تئوری و عملی انجام می گیرد. در مرحله اول، اصول بهداشتی و نکاتی که باید هنرجو در زمان انجام لیزر موهای زائد در نظر بگیرد، آموزش داده شده، سپس با نحوه عملکرد دستگاه و شناخت دستگاه‌های مختلف (مزایا و معایب هر کدام) آموزش داده می‌شود.

آموزش لیزر در بابل

نهایتا، در قسمت عملی، نحوه استفاده صحیح از دستگاه شامل، تنظیم درجه برای نواحی مختلف بدن، حرکت صحیح دست، رعایت ارگونومی برای جلوگیری از خستگی و فشار به بدن به هنرجویان آموزش داده می شود.
لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه های مختلفی انجام شده که هر کدام نقاط قوت و ضعف خود را دارند. هنرجو باید ابتدا با تفاوت دستگاه ‌ها آشنا شده و بسته به نیاز و با توجه به بودجه (برای راه‌اندازی کسب و کار)، دستگاه مناسب را انتخاب کند.

طی این دوره، مشاوران به هنرجویان در انتخاب صحیح دستگاه کمک خواهند کرد. در مرحله آخر، نکاتی در خصوص باید ها و نبایدهای بعد از انجام لیزر موهای زائد به هنرجویان آموزش داده می‌شود.

آموزش لیزر در بابل

ابزار و وسایل مورد نیاز:

ابزار و وسایل آموزشی در قالب پک های آموزشی به هنرجویان ارائه می شود. هزینه پک ها بر عهده هنرجو می باشد. این ابزار شامل موارد زیر هستند: ۱- ژل بی حس کننده ۲- دستگاه لیزر موهای زائد ۳- عینک محافظت از چشم

آموزش لیزر در بابل

آموزش لیزر در بابل

 

بعد از اتمام دوره لیزر موهای زائد، چه توانایی هایی کسب می کنید؟

پس از اتمام دوره آموزش لیزر موهای زائد، شما می توانید با تسلط کامل با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد کار کنید و به انجام لیزر برای تمام نقاط بدن مسلط شوید. بعد از گذراندن آموزش لیزر، شما به عنوان یک اپراتور لیزر موهای زائد شناخته می شوید. در نهایت پس از شرکت در دوره آموزش لیزر موهای زائد می توانید به راحتی شروع به کسب درآمد کنید و یا کسب و کار فعلی خودتان را بهبود ببخشید.

بازار کار لیزر موهای زائد چطوره؟

از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن (در تمامی نواحی) استفاده می شود. با توجه به کاربرد گسترده این دستگاه در نواحی مختلف بدن، بازارکار گسترده ای برای هنرجویان این رشته وجود داشته که هنرجو با اتمام دوره آموزشی و گرفتن مدرک معتبر از سازمان فنی و حرفه ای، می تواند وارد بازار کار شود. در صورتی که به دنبال درآمد بالا در رشته های پوست هستید، پیشنهاد می شود همزمان با این دوره در دوره های دیگر مربوط به پوست نیز شرکت کنید.

آموزش لیزر در بابل

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو