لیزر موهای زائد گوش

لیزر موهای زائد گوش

عنوان:

توضیحات:

لیزر موهای زائد گوش

انجام لیزر برای گوش یکی از عزیزان بعد از ۴ هفته

لیزر مو های گوش

لیزر موهای زائد گوش-همانطور که همه ما مشاهده میکنیم هرچه بزرگتر میشویم مو های گوش و بینی نیز بیشتر میشوند و با اینکه خیلی خوشایند نیستند اما بسیار خوب و مفیدند.موی گوش باعث محافظت از گوش در برابر اشیای خارجی و صداهای شدیدا بلند می شود، در حالی که موی بینی برای حس بویایی و چشایی مهم است و همچنین باعث گرم کردن هوایی که تنفس کردیم می شود و مانع از ورود آلاینده ها به بینی می شود.

معمولا گوش و بینی آقایان مو های بیشتری نسبت به خانم دارد و هر چه سن نیز بالا میرود ، رشد آنها نیز بیشتر میشود و ظاهر آقایان را تا حدودی نا خوشایند میکند.به همین دلیل بسیاری از آقایان از روش های موقت یا کوتاه مدت از بین بردن مو های گوش و بینی استفاده میکنند اما اگر کمی فکر کنند

لیزر موهای زائد گوش در بابل

و روش های موقت و کوتاه مدت را با روش لیزر مو که بلند مدت است ، مقایسه کنند خودشان به راحتی متوجه فرق این دو گزینه میشوند.

رشد مو در گوش و بینی نشان دهنده این است که از بین بردن دائمی موهای این ناحیه با لیزر با فولیکول های موجود در زمان درمان مرتبط است و با افزایش سن فولیکول های موی جدیدی بوجود می آیند .فولیکول های موی جدید می توانند در نواحی ای که مو وجود دارد، رشد پیدا کنند.

و جایگزین فولیکول های از دست رفته شوند و مکمل و افزایش دهنده تعداد فولیکول های موجود شوند و باعث می شوند که در این نواحی از بدن موهای ضخیم تری وجود داشته باشد.

یا اینکه فولیکول های جدید مو در نواحی از بدن رشد می کنند که پیش از این مو در آنجا روئیده نشده است.

میزان رشد مو های گوش و بینی اندازه نرمالی دارد اما همانطور که گفته شد هرچه سن بالا تر میرود معمولا رشد مو های گوش و بینی نیز بیشتر میشود و باید آن را کنترل کرد.

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد گوش در لیزر سعادت بابل

چگونگی لیزر مو های گوش و بینی

قبل از هر چیری لازم است بدانید که وجود مو های درون گوش و بینی بی فایده و الکی نیست.مو های درون بینی مانند فیلتر عمل میکنند و از نفوذ گرد و غبار درون بینی و ریه جلوگیری میکنند و باعث میشوند هوای پاک وارد ریه شود.مو های درون گوش نیز علاوه بر اینکه از نفوذ گرد و غبار درون گوش جلوگیری میکنند ، باعث میشوند حشرات و موجودات خارجی کوچک نیز نتوانند وارد گوش شوند.

اما این مو ها در هر اندازه ای که باشند وظایف خود را انجام میدهند و اگر بیش از حد رشد کنند زیبایی صورت هر فردی را کاهش میدهند پس بهتر است به دنبال روشی برای از بین بردن آنها باشید.

لیزر موهای زائد گوش

نتیجه لیزر مو های گوش و بینی

پزشکان و متخصصان در زمینه پوست و مو همواره به این موضوع معتقدند که برای دریافت بهترین نتیجه از لیزر موهای زائد گوش و بینی ، افراد مورد نظر حتما باید تمامی جلسات درمانی را در زمان خود و بدون وقفه بگذرانند.

علاوه بر این وقتی در جلسات قبل از لیزر مو کلینیک لیزر درخشان حاضر میشوید ، متخصصان ما یک سری نکات قبل و بعد از لیزر مو را به شما میگویند و حتما باید این توصیه ها را جدی بگیرید و انجام دهید تا خدایی نکرده عوارض لیزر مو را روی پوست و موی خود مشاهده نکنید.

البته با این حال افراد بسیاری هستند که پس از مشاهده نتایج اولین جلسه درمانی ، دیگر ادامه روند را دنبال نمی کنند و فکر می کنند که نتیجه نهایی حاصل شده است. اما باید بدانید که تقریبا یکسال طول می کشد تا لیزر موهای زائد گوش و بینی نتیجه بخش شود. از همین رو در نظر گرفتن توصیه های پزشکی از جمله مهمترین مواردی هستند که افراد باید به آن توجه داشته باشند.

لیزر موهای زائد گوش

 

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو