مطالب جدید هر روز در اینجا

مقالات و مطالب پزشکی جدید

لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.


1593365952-ICE-Platina-Plus-ICE-Platinum-Laser-devices.jpg
آبان ۱۳, ۱۴۰۲

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟لیزر موهای زائد یکی از بهترین روش ها برای رهایی از موهای زائد می باشد، که در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می گردد. در این روش نور لیزر به صورت مستقیم، به فولیکول مو برخورد می کند و آن ها را تخریب می کند، فولیکول شامل کیسه های کوچکی درون پوست است که مو در آن جا رشد می کند. لیزر با استفاده از گرما این کیسه های کوچک را نابود و یا تخریب میکند.

بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟

دستگاه لیزر الکساندرایت

در حال حاضر این دستگاه یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در جهان می باشد این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج و انرژی برای از بین بردن موهای زائد می باشد، این دستگاه با هر نوع پوست و مویی سازگاری لازم را دارد و دارای نور مرئی و طول موج 755 نانومتر می باشد همچنین دارای سیستم خنک کننده و کلینگ بسیار قوی نیز می باشد که برای جلوگیری از سوختن پوست شما در هنگام فرآیند لیزر بسیار کارآمد است.

دستگاه لیزر ICE Platina Plus و ICE Platinum

این دو دستگاه نیز جزو پیشرفته ترین و بهترین دستگاه های حال حاضر جهان هستند که انقلابی در نوع خود می باشند چه از نظر تکنولوژی و چه از نظر کیفیت، مزیت این دستگاه بر رقبای دیگر خود این است که تمامی تکنولوژی 3 دستگاه الکساندرایت،Nd:YAG و دایود را در خود جای داده است یعنی هر 3 طول موج دستگاه های نامبرده شده را دارد، اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید و یا پوست تیره و برنزی دارید این دستگاه با تغییر فرکانس مناسب برای پوست و موی شما می تواند به راحتی موهای زائد شما را از بین ببرد.

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

با ترکیب 3 طول موج متفاوت این دستگاه می تواند به بهترین نحو ممکن به ساختار و عمق پوست شما نفوذ نماید تا موهای زائد شما را از بین ببیرد.

سه طول موج به اختصار شامل موارد زیر هستند:

تکنولوژی Alex  (طول موج دستگاه الکساندرایت): دارای طول موج 755 نانومتر می باشد که انرژی و قدرت بالاتری را به پوست منتقل می کند که برای پوست و موهایی با رنگ های مختلف بسیار مناسب می باشد.

تکنولوژی Speed  (طول موج دستگاه دایود): دارای طول موج 810 می باشند که این قابلیت را دارد بیشتر در پوست نفوذ کند و بتواند فولیکول مو را تخریب نماید، سطح مقطع برزگی را در زمان لیزر پوشش می دهد بنابراین سرعت بالایی را در زمان درمان به بیمار ارائه می کند.

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟
تکنولوژی YAG (طول موج دستگاه Nd:YAG ): دارای طول 1064 نانومتر که عمیق ترین نفوذ در پوست را انجام میدهد که بهترین گزینه برای پوست های تیره و یا کسانی که مایل هستند بعد از برنزه کردن یا سولار رفتن لیزر موهای زائد را انجام دهند.

درد لیزر موهای زائد در این دو دستگاه چقدر می باشد؟

این دو دستگاه از تکنولوژی تابش و کولینگ منحصربفردی استفاده می شود که علاوه بر اینکه اشعه لیزر به بهترین نحو به پوست شما نفوذ می کند و فولیکول مو را تخریب می کند، ولی به بافت های اطراف و عصب های اطراف فولیکول هیچ آسیبی نمی رساند و عملا دردی شما حس نخواهید کرد.

دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود دارای طول موج 800 نانو متر برای از بین برن موهای زائد می باشد ، میزان جذب شدن طول موج این دستگاه در ملانین پوست به نسبت دستگاه الکساندرایت کمتراست اما عمق نفوذ بیشتری دارد یکی از ویژگی های مهم این دستگاه این است که با پوست ما ایرانی ها سازگاری خوبی دارد همچنین دستگاه دارای تنظیماتی می باشد که برای از بین بردن موهای زائد برای پوست های تیره هم مناسب می باشد. از دیگر قابلیت های این دستگاه می توان به خنک کردن سطحی پوست در زمان لیزر نیز اشاره کرد.

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

دستگاه IPL

این دستگاه مناسب برای موهای تیره و پوست های روشن می باشد، در این دستگاه از فلش لامپ های زنون استفاده شده که کاربرد های مختلفی بر روی پوست دارد، تکنسین دستگاه باید مناسب ترین فیلتر را برای بهترین نتیجه بر روی پوست شما انتخاب کند. از این دستگاه برای جوانسازی پوست و رفع لکه نیز استفاده می گردد، اما یکی از کم خطر ترین دستگاه ها برای رفع موهای زائد می باشد که بوسیله گرما و بدون هیچ سوختگی( اکر متخصص لیزر شما با تجربه باشد) موهای زائد شما را از بین می برد. در آخر این نکته نیز باید ذکر گردد اگر خواهان استفاده از این روش هستید باید کلینیک بسیار معتبری انتخاب کنید چون اکر به طور مناسب از این دستگاه استفاده نشود احتمال سوختگی وجود دارد.\

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

لیزر Nd:YAG

این دستگاه لیزر یکی از بهترین و موثرترین دستگاه های حال حاضر برای افراد با پوست تیره می باشد، طول موج های این لیزر دارای پرتویی با مادون قرمز بیشتری است که ملانین پوست را نادیده گرفته و فقط به دنبال فولیکول های موی شماست تا آن ها را از بین ببرد. از این لیزر بیشتر اوقات برای از بین بردن خالکوبی، هایپرپیگمانتاسیون و لکه های پوستی استفاده می گردد اما برای از بین بردن موهای زائد نیز کارائی دارد. در این نوع لیزر ابتدا به پوست لوسیونی زده می شود که دارای کربن می باشد این لوسیون به فولوکیل های شما نفوذ می کند و پس از آن طول موج های لیزر Nd:YAG جذب می شود که باعث از بین رفتن مو می گردد. البته که این دستگاه به نسبت دستگاه های دیگر ممکن است برای بیمار ناراحتی بیشتری در پوست ایجاد کند.

کدام دستگاه برای پوست شما بهتر است؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم دو دستگاه ICE Platina Plus و ICE Platinum برای هر نوع پوست و مویی مناسب می باشند. ولی اگر بخواهیم به تفکیک ذکر کنیم، اگر دارای مویی بور هستید هیچ نگران نباشید یکی از بهترین دستگاه ها برای این امر دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا GentleMax Pro  می باشد. برای پوست های روشن و موهای تیره هم می توانید هم از دستگاه دایود استفاده کنید هم از دستگاه  الکساندرایت، برای پوست های تیره نیز بهترین دستگاه Nd:YAG می باشد و در آخر در طیف رنگ پوست تیره به هیچ وجه نباید از لیزر IPL  استفاده کنید.

مدت ماندگاری لیزر موهای چقدر است؟

با دستگاه های  ICE Platina Plus و ICE Platinum به 5 تا 6 جلسه و با دستگاه الکساندرایت در مرحله اول 6 تا 8 جلسه و بعد از آن هر 6 ماه یکبار به لیزر موهای زائد نیاز دارید تا رفته رفته موهای بدن شما از بین برود و تراکم خود را از دست دهد و نازک شوند.

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

یک نکته مهم در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد

ما در این مقاله به بررسی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد پرداختیم ولی باید این نکته نیز در نظر گرفته شود که هر کدام از این دستگاه ها شامل برندهایی نیز می شوند که آن برند ها متعلق به کشورهایی مثل آمریکا، آلمان و چین می باشد که خود در کیفیت دستگاه کم اثر نیست. پس به برندها نیز دقت داشته باشید.\

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟

کدام دستگاه لیزر بهتر است؟


keratin-treatment-kerasilk.jpg
شهریور ۱۸, ۱۴۰۲

تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو

تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو-پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو دو درمان محبوب مو هستند که اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند. در حالی که هدف هر دو درمان بهبود سلامت کلی و ظاهر مو است، اما از مواد و تکنیک های متفاوتی استفاده می کنند. در این مقاله به بررسی تفاوت بین پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو می پردازیم.

تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو

پروتئین درمانی مو

پروتئین درمانی مو درمانی است که شامل استفاده از محصولات غنی از پروتئین برای تقویت و ترمیم موهای آسیب دیده است. این درمان برای افرادی که موهای خشک، شکننده یا آسیب دیده به دلیل پردازش بیش از حد، حالت دادن حرارتی یا درمان های شیمیایی دارند، ایده آل است. پروتئین مورد استفاده در درمان می تواند از منابع مختلفی مانند کراتین، کلاژن یا ابریشم باشد. درمان معمولاً شامل مراحل زیر است:

  1. شامپو: موها با شامپوی شفاف کننده شسته می شوند تا هرگونه تجمع یا باقیمانده از بین برود.
  2. استفاده از پروتئین: درمان پروتئین روی موها اعمال می شود و برای مدت زمان مشخصی باقی می ماند.
  3. آبکشی: موها به طور کامل با آب شسته می شوند تا درمان پروتئینی از بین برود.
  4. حالت دهنده: یک ماسک حالت دهنده عمیق روی موها اعمال می شود تا رطوبت را بازگرداند و کنترل پذیری را بهبود بخشد.

بوتاکس مو

بوتاکس مو یک روش درمانی است که شامل استفاده از ماسک حالت دهنده عمیق است که حاوی موادی مانند کلاژن، اسیدهای آمینه و کراتین است. هدف این درمان بازگرداندن سلامت و درخشندگی طبیعی مو است. درمان معمولاً شامل مراحل زیر است:

  1. شامپو: موها با شامپوی شفاف کننده شسته می شوند تا هرگونه تجمع یا باقیمانده از بین برود.
  2. استفاده از بوتاکس: درمان بوتاکس روی مو اعمال می شود و برای مدت زمان مشخصی باقی می ماند.
  3. آبکشی: موها به طور کامل با آب شسته می شوند تا بوتاکس از بین برود.
  4. سشوار: موها را با سشوار خشک می کنند تا در درمان مهر و موم شوند و به موها حجم دهند.

تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو

تفاوت بین پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو

  • مواد تشکیل دهنده: تفاوت اصلی بین پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو، مواد به کار رفته در درمان است. پروتئین درمانی مو از محصولات غنی از پروتئین استفاده می کند، در حالی که بوتاکس مو از یک ماسک حالت دهنده عمیق استفاده می کند که حاوی کلاژن، اسیدهای آمینه و کراتین است.
  • هدف: پروتئین درمانی مو عمدتاً برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده استفاده می شود، در حالی که هدف بوتاکس مو بازگرداندن سلامت طبیعی و درخشش مو است.
  • نتایج: پروتئین درمانی مو می تواند بافت و استحکام مو را بهبود بخشد، در حالی که بوتاکس مو می تواند به موها حجم و درخشندگی بدهد.
  • زمان: درمان پروتئین مو می تواند تا دو ساعت طول بکشد، در حالی که بوتاکس مو می تواند تا سه ساعت طول بکشد.
  • نتیجه

    پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو دو درمان محبوب مو هستند که فواید متفاوتی دارند. پروتئین درمانی مو برای ترمیم و تقویت موهای آسیب دیده ایده آل است، در حالی که بوتاکس مو برای افزایش حجم و درخشندگی مو عالی است. مهم است که بر اساس نیازها و نگرانی های فردی موهای خود، درمان مناسب را انتخاب کنید. علاوه بر این، مهم است که قبل از انجام هر گونه درمان مو با یک آرایشگر حرفه ای مشورت کنید.

  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو
  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو
  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو
  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو
  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو
  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو
  • تفاوت پروتئین درمانی مو و بوتاکس مو

4-1.jpg
شهریور ۱, ۱۴۰۲

بوتاکس چیست؟

قبل از این‌که بدانید مراقبت بعد از بوتاکس چیست و بعد از این عمل باید چه کارهایی انجام دهید، بد نیست که کلا بوتاکس را بشناسید. بوتاکس به ماده‌ای گفته می‌شود

که از سم بوتولیسم گرفته شده و می‌تواند در برابر استیل کولین مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. استیل کولین باعث ایجاد چین و چروک می‌شود و بوتاکس می‌تواند با مقاومت در برابر آن، برای شما پوستی شاداب و جوان به ارمغان بیاورد.

پزشک متخصص بعد از این‌که تمام مراقبتهای بعد از بوتاکس را برای شما توضیح داد، این ماده را با استفاده از سرنگ‌های مخصوصی به نواحی موردنظر تزریق می‌کند. بعد از گذشت چند ساعت، نتیجه موردنظر شما حاصل می‌شود و می‌توانید تا ماه‌ها از آن لذت ببرید.

مراقبت بعد از بوتاکس

رعایت مراقبت بعد از بوتاکس چه اهمیتی دارد؟

فرقی ندارد که شما از بوتاکس استفاده کنید و یا یک عمل زیبایی دیگری را انتخاب نمایید؛ در هر شرایطی، باید مراقبت‌هایی را رعایت نمایید تا علاوه بر کاهش عوارض ناشی از عمل، به نتیجه بهتری هم دست پیدا کنید. به همین ترتیب، شرایط مراقبت بعد از بوتاکس موجب می‌شود که عوارضی مانند کبودی و تورم در ناحیه تزریق با سرعت بیشتری درمان شود.

از سوی دیگر، اگر این مراقبت‌ها را مدنظر قرار ندهید، موجب است مشکلات جبران‌ناپذیری برای شما به وجود بیاید. ازآنجاکه صورت یکی از اصلی‌ترین اجزای بدن هر فرد است، بروز آسیب در این ناحیه می‌تواند مشکلات بیشتری برای اعتماد به نفس افراد نیز به وجود بیاورد. به همین دلیل هم اهمیت زیادی دارد که تمام مراقبت های بعد از بوتاکس را رعایت کنید تا بهترین نتیجه برای شما حاصل شود.

معرفی مراقبت های بعد بوتاکس

نکات زیادی برای بعد از بوتاکس وجود دارند که شما باید هر یک از آن‌ها را به طور کامل در نظر بگیرید. رعایت مراقبت بعد بوتاکس موجب می‌شود که عوارض آن تا حد زیادی کاهش یافته و هزینه‌ای که برای این عمل پرداخته‌اید، ارزشش را داشته باشد. برخی از مهم‌ترین مراقبت‌هایی که بعد از این عمل باید رعایت کنید را در اینجا نام می‌بریم.پ

نحوه حمام کردن بعد از بوتاکس

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که خیلی از افراد درباره مراقبت بعد از بوتاکس می‌پرسند، نحوه استحمام است. پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که حداقل تا 48 ساعت بعد از تزریق بوتاکس حمام نکنید. البته در همین دو روز هم باید شرایط خاصی را رعایت کنید که برای شما مشکلی ایجاد نشود. برای مثال، آبی که در آن حمام می‌کنید، نباید بیش از اندازه سرد و یا گرم باشد. به‌طورکلی، گرما دادن بیش از اندازه محل تزریق تا حد امکان خودداری کنید.

نحوه ورزش کردن بعد از بوتاکس

خیلی از افراد می‌پرسند که بعد از بوتاکس چه مراقبت هایی لازم است و چگونه باید ورزش کرد. برای پاسخ به این افراد، باید گفت که تا حد امکان باید از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید. ازاین‌رو، برای رسیدن به بهترین نتیجه، پیشنهاد می‌شود که حداقل تا دو روز بعد از تزریق بوتاکس از انجام فعالیت‌های سنگین بپرهیزید و بعد از این دو روز با مشورت با پزشک خود می‌توانید برخی از فعالیت‌های ورزشی خود را ادامه دهید.

نحوه شستن صورت بعد از بوتاکس

اغلب پزشکان توصیه می‌کنند که حداقل تا یک روز بعد از تزریق بوتاکس از شستن صورت اجتناب کنید. بااین‌حال، اگر مجبور شدید در بازه زمانی 24 ساعته صورت خود را بشویید، بهتر است از اسفنج و یا پنبه استفاده کنید. بدین صورت که بعد از خیس کردن این اسفنج، آن را به‌آرامی روی محل تزریق بکشید. برای انجام این کار، از فشار دادن بیش از اندازه محل تزریق خودداری نمایید.

نحوه خوابیدن بعد از بوتاکس

یکی دیگر از شرایط مراقبت بعد از بوتاکس که باید حتما مدنظر قرار دهید، نحوه خوابیدن شماست. اغلب مواقع بعد از تزریق بوتاکس دچار احساساتی مانند خواب‌آلودگی و گیجی می‌شوید. بااین‌حال، بهتر است که بین 4 تا 6 ساعت بعد از تزریق بوتاکس دراز نکشید و به حالت نشسته استراحت کنید. زیرا اگر دراز بکشید، مواد بوتاکس جابه‌جا می‌شود و ممکن است در بخش‌های مختلف صورت شما پخش شوند.

نحوه ماساژ دادن صورت بعد از تزریق بوتاکس

نمونه دیگری از مراقبت بعد بوتاکس که باید حتما آن را به‌درستی انجام دهید، نحوه درست ماساژ دادن صورت است. بهتر است حداقل تا یک روز بعد از تزریق بوتاکس به هیچ عنوان به نواحی تزریق فشار وارد نکنید. به یاد داشته باشید که صورت شما باید همواره تمیز و شسته شده باشد و 6 ساعت بعد از بوتاکس می‌توانید از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

استفاده از کمپرس آب سرد بعد از بوتاکس

به طور معمول، خیلی از پزشکان برای مراقبت بعد از بوتاکس پیشنهاد می‌کنند که متقاضیان از کمپرس آب سرد استفاده کنند. پایین آوردن دمای منطقه تزریق باعث می‌شود که این ماده بهتر از قبل به پوست جذب شود و علاوه بر این، به از بین بردن جای کبودی و تورم نیز کمک زیادی می‌کند. به همین دلیل هم تا حد امکان بعد از تزریق بوتاکس، کمپرس آب سرد را روی نواحی تزریقی بگذارید.

مراقبت بعد از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس


1881052093-faranaz-com.jpg
مرداد ۲۴, ۱۴۰۲

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد پیرسینگ، بعد از پیرسینگ برای انواع پیرسینگ، مراقبت‌های مختلفی را باید انجام داد تا بتوانید بهترین نتیجه را از پیرسینگ به دست آورید. برخی از مراقبت‌های معمول در پیرسینگ عبارتند از

  • استفاده از محلول آب و نمک برای تمیز نگه داشتن اطراف زخم
  • سعی کنید که از مواد استریل و ضد عفونی برای تمیز کردن اطراف زخم با مشورت پزشک استفاده نمایید.
  • از الکل، بتادین، هیدروژن پراکسید برای شستشوی اطراف بیکینی استفاده نکنید
  • پیرسینگ زدن حتما باید توسط یک فرد متخصص و ماهر در این زمینه و با استفاده از وسایل بهداشتی انجام شود.
  • مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد از سوراخ کردن گوش

مراقبت بعد از سوراخ کردن گوش، پیرسینگ گوش با استفاده از ابزار خاص نیز فرایندی است که در آن سوراخی در بخش‌ های مختلف گوش مانند پیرسینگ در کره گوش، حفره گوش، تپه گوش و دیگر بخش‌ های گوش ایجاد می‌ شود و جواهرات در آن قرار می‌ گیرد، این نوع پیرسینگ بسیار رایج است و می‌ تواند به عنوان زیورآلات جذاب و شخصیتی در نظر گرفته شود.

مراقبت های بعد از پیرسینگ گوش و یا مراقبت بعد از سوراخ کردن غضروف گوش نیز باید حتما مورد توجه شما قرار بگیرد.

به عنوان مثال شما می توانید برای مراقبت بعد از پیرسینگ گوش با یک مخلوط آب و نمک اطراف گوش خود را با این محصول تمیز نمایید، و کلا تا چند روز برای دست زدن به این ناحیه حتما باید دست های خود را استریل کرده و به هیچ عنوان دست های آلوده را به این بخش نزنید.

مراقبت بعد پیرسینگ گوش همچنین شامل این مورد هم می شود که بیش از دو بار در روز محل پیرسینگ گوش را نشویید، زیرا تحریک می شود، همچنین برای مراقبت های بعد از پیرسینگ لاله گوش به مدت ۳ هفته از زدن روغن و یا پماد اجتناب نمایید چون که این مورد هم می تواند باعث عفونت شود.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد از پیرسینگ بینی

برای مراقبت بعد از پیرسینگ بینی هم نکاتی را نیاز است که نیاز است حتما به آن توجه نمایید تا از بروز عوارضی مثل عفونت بینی، کبودی و سیاهی اطراف بینی جلوگیری نمایید. ضمنا پیرسینگ بینی هم باید توسط یک فرد کاربلد و شخصی که آموزش پیرسینگ بینی را به خوبی یاد گرفته باشد انجام شود.

برای این منظور و مراقبت از پیرسینگ بینی از تمیز کردن سوراخ پیرسینگ خود با بتادین، کلر هگزدین، الکل، پراکسید هیدروژن، یا سایر ضدعفونی کننده ها و صابون‌های قوی جدا خودداری کنید.

همچنین مراقبت بعد از سوراخ کردن بینی و مراقبت های بعد از انجام پیرسینگ بینی شامل این مورد هم می شود که شما باید از فرو بردن سوراخ پیرسینگ خود در آب های غیر بهداشتی و آب هایی که دارای کلر هستند مانند آب استخر خودداری نمایید. به عنوان مثال برای مراقبت های بعد از زدن پیرسینگ بینی سعی کنید که تا چند هفته از رفتن به استخر خودداری نمایید چرا که همانطور که می دانید آب استخر دارای حجم زیادی کلر می باشد.

مراقبت بعد از پیرسینگ سپتوم

سوراخ کردن تیغه ای که از سپتوم بینی عبور می کند، یعنی ناحیه بین سوراخ های بینی (که معمولاً به عنوان نقطه شیرین شناخته می شود)، پیرسینگ سپتوم نامیده می شود. در این وضعیت سپتوم با یک سوزن در قسمت نازک گوشت به سمت جلوی بینی، سوراخ می شود.

در مرحله بعد، یک تکه جواهرات در سوراخ پیرسینگ سپتوم قرار می گیرد. به طور معمول این فلز به شکل حلقه، نعل اسب یا میله برای تزئین سوراخ سپتوم استفاده می شود.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد از پیرسینگ ناف

مراقبت های بعد از پیرسینگ ناف نیز باید مورد توجه شما قرار گیرد تا از بروز هرگونه عفونتی جلوگیری شود. همانطور که می دانید احتمال بروز عفونت در پیرسینگ ناف نسبت به پیرسینگ گوش و دیگر نقاط بدن بسیار بالاتر است پس به همین دلیل مراقبت بعد پیرسینگ ناف بسیار ضروری است و پیرسینگ ناف هم حتما باید توسط یک فرد متخصص و ماهر در این زمینه انجام شود، هر چند که بسیاری از متخصصین پوست انجام پیرسینگ ناف را اصلا تایید نمی کنند.

مراقبت های بعد پیرسینگ ناف می تواند شامل موارد زیر باشد:

سعی کنید که به مدت سه هفته اطراف ناف را خشک نگه دارید.

تا چندین هفته از لباس های تمیز و بهداشتی استفاده نمایید.

استریل کردن و تمیز کردن محل زخم هم شامل مراقبت پیرسینگ ناف می شود.

مراقبت بعد از پیرسینگ لب
مراقبت های بعد از پیرسینگ لب را نیز در این بخش قصد داریم که بررسی نماییم. همانطور که می دانید پیرسینگ لب هم یکی از روش های رایج و پرطرفدار پیرسینگ است که در بین انواع پیرسینگ این روش طرفداران بسیار بیشتری دارد.

همانطور که مطمئنا مطلع هستید پیرسینگ لب دارای انواع مختلفی نیز هست، که انواع پرطرفدار آن شامل:

پیرسینگ لبرت

پیرسینگ فیلتروم

پیرسینگ مدوسا

پیرسینگ مونرو

پیرسینگ مدونا

برای مراقبت بعد پیرسینگ لب و یا مراقبت های بعد از پیرسینگ لپ و همچنین مراقبت بعد از پیرسینگ زبان سعی کنید که دستورالعمل های زیر را رعایت نمایید:

در ابتدا شما سعی کنید که بعد از پیرسینگ لب روزی یکبار با استفاده از دهان شویه دهان خود را استریل نمایید.

به مدت ۷۲ ساعت سعی کنید که دوش نگیرید.

به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت سعی کنید که غذا و نوشیدنی‌های خیلی گرم نخورید.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت بعد از پیرسینگ ابرو

پیرسینگ ابرو نیز پیرسینگ به عنوان یک زیور ظاهری جذاب و شخصیتی در نظر گرفته می‌ شود و می‌تواند به زیبایی و جذابیت ابروها اضافه کند، که این روش هم همانند پیرسینگ لب بسیار پرطرفدار است.

مراقبت های بعد از پیرسینگ ابرو شامل نکاتی است که در بخش های قبلی در مورد آن صحبت شد، به عنوان مثال با استفاده از محلول آب و نمک آن را اطراف آن را شستشو دهید، از برخورد آب های کلر دار مانند آب دوش حمام و آب استخر که حجم زیادی کلر دارد تا چند هفته جلوگیری نمایید.

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن

مراقبت های بعد پیرسینگ زدن


microdermabrision-first111-1200x787.jpg
مرداد ۸, ۱۴۰۲

مراقبت های بعد از فیشیال

پاکسازی پوست به مجموعه‌ای از درمان‌های پوستی می‌گویند که باعث بهبودی بافت، رنگ و سلامت پوست می‌شود. برای داشتن پوستی شفاف و درخشنده و رنگ یکدست، فیشیال صورت یکی از بهترین انتخاب‌های شماست.

چرا مراقبت بعد از پاکسازی پوست مهم است؟
مراقبت های بعد از فیشیال پوست مهم هستند چون در مراحل مختلف پاکسازی به پوست شما استرس وارد می‌شود. مثلاً بعد از حذف لایه‌های شاخی پوست، سلول‌های پوست شما باید لایه از بین رفته را جبران کنند. تقسیم سلولی و ایجاد لایه جدید باعث شفافیت و درخشندگی پوست می‌شود. یا مثلاً با ماساژ پوست به لایه‌های عمیق‌تر پوست استرس وارد می کنیم تا کلاژن‌سازی تحریک شود. با افزایش کلاژن سازی پوست شما سفت و خوش حالت‌شود.
نکته‌ی دیگر این است که شما دارید برای پوست خود هزینه می‌کنید. رعایت چند توصیه‌ ساده به شما کمک می‌کند که بهترین بهره را از پاکسازی پوست ببرید و ارزش هزینه‌ی صرف شده را دو چندان کنید. مطمئن باشید چند محدودیت کوچک ارزشش را دارد.

مراقبت‌‌های بعد از فیشیال

از دستکاری پوست و کندن جوش‌ها پرهیز کنید.

همه می‌دانیم که کندن و تخلیه آن جوش‌های ریز و مزاحم سرسیاه و سرسفید چقدر وسوسه کننده هستند، ولی اگر می‌خواهید پاکسازی برای شما اثر کند و پوستی زیباتر از همیشه داشته باشید، جلوی خود را بگیرید.
در طی پاکسازی پوست یکی از کارهایی که انجام می‌شود تخلیه جوش‌هایی است که قابلیت تخلیه شدن را دارد.

اگر جوش سرسیاه یا سرسفیدی روی صورت شما مانده باشد، یعنی این جوش هنوز آماده‌ی تخلیه شدن نیست یا به اصطلاح نرسیده است. هر تلاشی برای تخلیه این جوش می‌تواند باعث زخم شدن پوست و نهایتاً ماندن جای زخم روی صورت می‌شود.

پس اگر جوشی را تخلیه نکرده‌ایم، لطفاً به حال خودش رهایش کنید تا آماده تخلیه شدن بشود.

آرایش سنگین نکنید

برای فیشیال پوست لایه‌ی شاخی پوست برداشته می‌شود. این لایه سطحی‌ترین لایه پوست است و در فیشیال از این بخش سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شود.
هم تخلیه ضایعات می‌توانند باعث قرمزی پوست شما شده و وسوسه‌تان کنند که قوی‌ترین کانسیلر خود را برای پوشاندن قرمزی استفاده کنید.

پاکسازی پوست در کلینیک سعادت در واقع یک پاکسازی عمیق است و تا حد ممکن به پوست فشار آورده‌ایم تا خودش را بازسازی کند.
بهترین کار این است که حداقل به مدت یک روز از آرایش سنگین و لوازم مراقبت پوستی قوی استفاده نکنید و به پوست خود استراحت بدهید. علاوه بر این به دلیل باز بودن منافذ، پوست مستعد به عفونت‌های باکتریایی است.

پس یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از فیشیال این است که از محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده نکنید تا سرم‌ها، کرم‌ها، لایه بردارهای استفاده شده در جریان پاکسازی اثرات خود را بهتر و بیشتر بگذارند.

در زمان شست‌وشو با پوست‌تان مهربان باشید

پوست پس از پاکسازی فوق‌العاده حساس است و نباید به آن سخت بگیرید. بیشتر اوقات سرم‌ها و ابزار استفاده شده و همچنین ماساژ صورت باعث می‌شوند که سدهای محافظتی طبیعی پوست از بین بروند. برای همین بهتر است که در برنامه مراقبت‌های بعد از فیشیال برای شست‌وشو از یک شوینده آبرسان ملایم استفاده کنید.

شامپو بدن برای پوست‌های حساس انتخاب خوبی می‌باشد. این شامپو بدون این که به سدهای محافظتی پوست آسیبی بزند، پوست را تمیز می‌کند و عمل آبرسانی را هم همزمان انجام می‌دهد.
با وجود این که این شامپو، شامپوی بدن به فروش می‌رسد، به قدری ملایم است که می‌توانید برای صورتتان هم از آن استفاده کنید و به عنوان فیشیال صورت در منزل نیز به حساب می‌آید.
به جز این محصول، هر شوینده آبرسانی (Hydrating) که برای پوست‌های حساس (sensitive skin) تولید شده باشد، انتخاب مناسبی می‌باشد.

انواع روش‌های آبرسانی پوست

نخستین قدم برای آبرسانی پوست، نوشیدن آب است. رطوبت پوست شما از طریق آب داخل بدن تامین می‌شود. سعی کنید ۲ الی ۳ لیتر آب بنوشید. یادتان هم باشد چای و قهوه برای تامین آب بدن مناسب نیستند. این مواد خاصیت ادرار آوری دارند و حتی می‌توانند موجب کم آبی بدن هم بشوند.

از تونرها استفاده نکنید

تونرها دسته‌ای از شوینده‌های پوستی هستند که قوی‌تر از شوینده‌های صابونی می‌باشند. تونرها می‌توانند آلودگی موجود در منافذ پوستی را هم پاک کنند. بیشتر تونرها بر پایه‌ی آب بوده و دارای اسانس‌های روغنی و گیاهی هستند.
پس از پاکسازی پوست از تونرهای شوینده استفاده نکنید. استفاده از تونرها یک تا دو روز پس پاکسازی پوست توصیه نمی‌شود.

به ویژه تونرهای بر پایه‌ الکل،  که خاصیت اگزفولیشن یا دارای مواد سفت کننده پوست هستند. این محصولات می‌توانند باعث تحریک و خشکی پوست شوند.
در واقع پس از پاکسازی پوست اصلاً نیازی به استفاده از تونر نیست، بدلیل اینکه روی پوست شما پاکسازی عمیقی صورت گرفته است و پوست از نظر زیستی و شیمیایی به تعادل رسیده است.

بیخیال سونا شوید

یکی از مراقبت‌های بعد از فیشیال این است که از قرار گرفتن در محیط‌های گرم شدیدا خودداری کنید. شاید سونای خشک و بخار محل مناسبی برای گذراندن بعد پاکسازی باشند ولی اینگونه نیست و توصیه نمی‌شود.


shutterstock_shutterstock_1038738067-1024x768-1.jpg
تیر ۲۶, ۱۴۰۲

فیشیال پوست

فیشیال

امروزه باتوجه‌به آلودگی هوا و انواع مواد آرایشی که در تماس مستقیم با پوست ما هستند؛

ممکن است مشکلات پوستی بسیاری گریبان‌گیر هرکدام از ما شود.

حتماً برای شما و یا اطرافیانتان هم پیش‌آمده‌است؛

هنگام بروز نارضایتی‌های پوستی با مراجعه به مراکز درمانی

انواع و اقسام روش‌های درمانی پیش روی‌تان قرار گرفته است.

روش‌هایی که ممکن‌است گاهی اثربخش هم نبوده باشد.

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی فیشیال صورت

که روشی برای پیشگیری و یا درمان مشکلات پوستی است بپردازیم.

روشی غیرتهاجمی برای پاک‌سازی عمیق

پوست به‌منظور داشتن پوستی سالم و درخشان است.

با این روش می‌توانید پوست را تمیز، لایه‌برداری و تغذیه کنید.

همچنین باعث روشن شدن و هیدراته نگه‌داشتن پوست می‌شود؛

در نتیجه پوست جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر می‌رسد. با فیشیال صورت تنها در یک ساعت می‌توانید

از مشکلات مزاحم پوستتان راحت شوید و به پوستی سالم و درخشان برسید.

فیشیال پوست

گام‌های فیشیال

مشاوره

فیشیال صورت باید با مشاوره صحیح شروع شود؛ به این صورت که درمورد داروهای دریافتی، نگرانی‌های پوستی، رژیم غذایی،

مقدار آبی که روزانه می‌نوشید و محصولات پوستی ای که اکنون استفاده می‌کنید به شما مشاوره داده می‌شود.

شستشو و تمیزکردن اساسی پوست

این مرحله با جمع‌کردن موها در کلاه مخصوص باهدف جلوگیری از نشت مواد فیشیال به موها در حین کار شروع می‌شود.

سپس صورت با شوینده‌های مناسب، تمیز و به‌دوراز هرگونه مواد آرایشی و آلودگی می‌شود.

آنالیز پوست صورت

در این مرحله با بررسی پوست زیر نور نوع پوست (خشک، چرب، مخلوط، حساس یا نرمال) و وضعیت پوست

(جوش سرسیاه، جوش سرسفید، پیری پوست، کم‌آبی، آفتاب‌سوخته و …) تشخیص داده می‌شود.

باتوجه‌به آن محصولات مورداستفاده و نوع فیشیال مشخص می‌شود.

فیشیال پوست

فیشیال پوست

بخور دادن صورت

مراکزخوب این کار را با دستگاه بخوری که بخار گرم را مستقیماً به‌صورت شما هدایت می‌کند انجام می‌دهند.

این عمل باعث نرم شدن پوست می‌شود و به استخراج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید در مرحله استخراج کمک می‌کند.

عرق کردن حاصل از بخوردادن باعث می‌شود که منافذ پوست تمیز شود.

اگر پوست حساسی دارید ممکن است این مرحله برای شما انجام نشود.

لایه‌برداری

در این مرحله با استفاده از لایه‌بردارهای آنزیمی و یا اسکراب‌ها لایه‌برداری صورت انجام می‌شود.

با لایه‌برداری سلول‌های مرده از سطح پوست برداشته می‌شود که موجب شادابی پوست است.

استخراج

استخراج جوش‌های سرسفید و سرسیاه از مراحل اصلی فیشیال صورت است.

آستانه تحمل درد افراد مختلف برای استخراج با هم متفاوت است.

برای داشتن یک فیشیال خوب لازم است که استخراج به‌صورت کامل انجام شود.

ماساژ

ماساژ لذت‌بخش‌ترین قسمت فیشیال صورت است که برای عضله‌های صورت مانند باشگاه رفتن است؛

ماساژ صورت باعث خون‌رسانی بیشتر به پوست می‌شود.

ماسک صورت

ماسک صورت باتوجه‌به نوع و وضعیت پوست انتخاب می‌شود و روی بهبود بافت و مشکلات پوستی تمرکز دارد.

آبرسانی

برای هیدراته نگه‌داشتن پوست، سرم آب‌رسان و مرطوب‌کننده مناسب روی پوست صورت ماساژ داده می‌شود

تا با تأمین رطوبت پوست ظاهر هرچه جوان‌تر و پوست درخشان‌تر به شما ببخشد.

فیشیال پوست

چه کسانی می‌توانند فیشیال صورت انجام دهند؟

اکنون می‌دانید که فیشیال صورت چیست و چه مراحلی دارد؛ اما سن مناسب برای آن چیست؟

هرچند وقت یک‌بار باید انجام شود؟

اگرچه مشکلات پوستی از نوجوانی شروع می‌شود اما به گفته متخصصان

این حوزه فیشیال صورت باید از 20 سالگی

به بعد انجام شود. تا قبل از آن می‌توانید از روش‌های سطحی‌تر پاک‌سازی پوست در خانه استفاده کنید.

فیشیال پوست

پوست

حتی می‌توانید به یک رژیم غذایی مناسب برای داشتن پوست سالم اکتفا کنید.

اگر بین 18 تا 20 سال هستید

می‌توانید تنها برای موقعیت‌های خاص و یا هر دو ماه یک‌بار انجام دهید.

افراد بالای 20 سال می‌توانند از علائم پیری زودرس پوست،

جوش‌های هورمونی، کدر بودن پوست، لکه‌های پوستی با داشتن برنامه منظم فیشیال جلوگیری کنند؛

درخشش و جوانی را باز پس گیرند و از مشکلات پوستی رها شوند.

فیشیال پوست

 


001-1.jpg
تیر ۱۱, ۱۴۰۲

 لیزر رولی چیست؟

دستگاه رولی یا شاتی-لیزر رولی به دستگاه های لیزری گفته می شود که  امواج لیزر به طور مداوم از هندپیس دستگاه به بدن نفوذ می‌کند. به علت  تماس بیش از حد و سریع این دستگاه به پوست بدن معمولاً از لیزر رولی در انواع شبه لیزر مانند سولاری (SOLARY)، آی پی ال (IPL)، آی 2 پی ال (I2PL)، ایلایت(Elight) و اس اچ آر (SHR) استفاده می شود. در این دستگاه لیزر با چندین طول موج مختلف به پوست بدن نفوذ می کند و به همین علت تمرکز آنها و شدت امواج نسبت به لیزر شاتی کمتر است و با وجود اینکه همپوشانی بهتری برای حذف موهای زائد دارند اما بازدهی آنها پایین تر است. هندپیس مخصوص دستگاه لیزر رولی به نحوی طراحی شده است که سری آن مستقیم روی پوست بدن قرار می گیرد و با حرکت چرخشی روی پوست جابجا شده و امواج لیزر را وارد پوست می کند.
دستگاه رولی یا شاتی
 لیزر شاتی چیست؟
لیزر شاتی به دستگاه های لیزر موهای زائد گفته می شود که از برگه های مستطیل شکلی در ابعاد مختلف که شات نامیده می شوند؛ برای حذف موهای زائد هر ناحیه از بدن استفاده می کنند. در این نوع دستگاه ها، ورقه های شات روی نواحی مختلف بدن که باید تحت درمان با لیزر قرار بگیرند؛ به کار می روند و هندپیس دستگاه در فاصله مشخصی از ورقهای روی پوست قرار گرفته و پس از روشن شدن دستگاه توسط اپراتور، تعداد شات تعیین شده برای حذف موهای زائد آن ناحیه از بدن زده می شود. حجم و ضخامت مو های موجود در ناحیه تحت درمان، تعداد شات و در نتیجه تعداد ورقه های مورد استفاده و قدرت دستگاه را تعیین می کند.
دستگاه رولی یا شاتی

تفاوت لیزر شاتی با رولی

هزینه لیزر مو

در گذشته هزینه لیزر موهای زائد با توجه به تعداد شات های به کار رفته در هر ناحیه از بدن تعیین می شد؛ در نتیجه هر چه حجم مو بیشتر بود؛ تعداد شات ها نیز افزایش می یافت و هزینه لیزر نیز بالاتر می رفت. اما امروزه هزینه لیزر مو با توجه به تعداد جلسات لیزر مو تعیین می‌شود و بنابراین تفاوت لیزر شاتی با رولی در تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد است. چون تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر شاتی معمولا کمتر از لیزر رولی می باشد؛ هزینه لیزر موهای زائد با دستگاه های الکساندرایت بسیار کمتر از لیزر دایود است.

عملکرد لیزر برای حذف موهای زائد

لیزرهای شاتی مانند لیزر کندلا الکساندرایت با فلش لامپ کار می کنند. میزان عملکرد لامپ که بر حسب تعداد شات و ثانیه توسط سازنده دستگاه لیزر مشخص میشود؛ محدود است و لامپ دستگاه باید بعد از تعداد شات های مشخصی تعویض شود تا بازدهی دستگاه حفظ شود. در صورتیکه لیزر های رولی مانند لیزر دایود به طور مداوم و پشت سر هم اشعه لیزر را به پوست می تابانند و اپراتور دستگاه باید به طور مداوم سری دستگاه را در نواحی مختلف پوست حرکت دهد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
دستگاه رولی یا شاتی

• ایمنی لیزر مو

هندپیس لیزر شاتی با فاصله مشخصی از سطح پوست قرار می گیرد و اشعه لیزر را می تاباند. در حقیقت سر هندپیس لیزر شاتی مثل دستگاه کندلا الکس هیچ گونه تماسی با سطح پوست برقرار نمی کند. حتی برای رعایت فاصله مناسب بین اپلیکاتور لیزر کندلا الکساندرایت با سطح پوست یک گاید فلزی روی هندپیس تعبیه شده است. در عوض لیزر رولی باید به طور کامل با پوست بدن تماس داشته باشد تا اشعه لیزر به پوست نفوذ کند. به همین علت مهمترین تفاوت لیزر شاتی و رولی در ایمنی آنهاست. لیزر شاتی به علت عدم برقراری تماس با پوست ایمن تر است و عوارض جانبی کمتری برای بیمار ایجاد می کند.

دستگاه رولی یا شاتی

سرعت لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر شاتی مانند کندلا الکساندرایت سریع ترین دستگاه لیزر موهای زائد است که با امکان تنظیم ۵ شات در ثانیه با کمترین عوارض جانبی بیشترین تاثیر را در افرادی با پوست روشن و موی تیره به خصوص ایرانیان خواهد داشت. با وجود اینکه دستگاه های رولی به طور مداوم و پشت سر هم امواج لیزر را به پوست منتقل می کنند و اپراتور هندپیس دستگاه را روی پوست جابجا می کند تا تمام نواحی را پوشش دهد اما به علت کمتر بودن انرژی و شدت امواج دستگاه های لیزر رولی مانند لیزر دایود، سرعت و بازدهی این دستگاه‌ها به خصوص برای نواحی وسیعی بدن مانند کمر یا پاها به اندازه لیزر شاتی کندلا الکس نیست
دستگاه رولی یا شاتی

فرسودگی قطعات دستگاه لیزر

لیزر شاتی برحسب تعداد شات های بکار رفته نیاز به تعویض لامپ دارد. در دستگاه های پیشرفته مانند کندلا الکساندرایت زمانی که تعداد شات به حد نصاب خود برسد حتی اگر دستگاه هیچ مشکلی نداشته باشد و تمام قطعات آن سالم باشد؛ از کار می افتد. چون عدم تعویض لامپ دستگاه بعد از اتمام حدنصاب شات ها ممکن است برای بیمار ایجاد عوارض جانبی نماید و بازدهی مناسب را نداشته باشد. این ویژگی نشان دهنده امنیت بالای کندلا الکساندرایت است نه فرسودگی قطعات آن. شاید به همین دلیل است که عوارض جانبی لیزر شاتی مانند سوختگی در لیزرهای رولی مانند لیزر دایود بیشتر مشاهده می‌شود.

مزایای لیزر رولی

دستگاه رولی یا شاتی

• همپوشانی کامل پوست برای لیزر مو
طراحی هندپیس لیزر رولی به نحوی است که اپراتور لیزر می تواند آن را بدون محدودیت روی پوست حرکت دهد تا حذف موهای زائد توسط امواج لیزر شده از هندپیس لیزر رولی به طور کامل انجام گیرد چون نیازی به استفاده از ورقه های شات در لیزر رولی نمیباشد؛ همپوشانی کامل روی پوست ناحیه تحت درمان انجام می گیرد.
• عدم محدودیت رنگ پوست برای لیزر مو
دستگاه های لیزر رولی مانند دیود، امواج لیزر را در فرکانس های مختلف و با انرژی پایین ساطع می کنند. به همین علت استفاده از آنها در پوست هایی با رنگ تیره نیز مشکلی ایجاد نمی کند و عوارض جانبی آن برای افرادی با پوست تیره کمتر است.
دستگاه رولی یا شاتی

2. مزایای لیزر شاتی

• ایمنی لیزر مو
مهمترین مزیت لیزر شاتی ایمن بودن آن برای لیزر موهای زائد است. چون هندپیس دستگاه لیزر شاتی مانند کندلا الکساندرایت با پوست به طور مستقیم تماس برقرار نمی‌کند به سطح پوست هیچگونه آسیبی وارد نکرده و عوارض جانبی شدید مانند سوختگی بعد از لیزر موهای زائد با کندلا الکس مشاهده نمی‌شود.
دستگاه رولی یا شاتی
• تعداد جلسات کمتر لیزر مو
تعداد شات ها در لیزر شاتی قابلیت تنظیم دارند و اپراتور می تواند با توجه به حجم مو و وسعت ناحیه تحت درمان، تعداد شات ها را در ثانیه بالا ببرد تا لیزر موهای زائد سریع تر انجام شود. معمولاً تعداد جلسات لیزر شاتی حداکثر ۶ جلسه می باشد. در صورتی که برای لیزر رولی ممکن است ۸ تا ۱۰ جلسه نیز طول بکشد.
• بازدهی بالاتر لیزر موهای زائد
نتایج تحقیقات مختلف نشان داده است که بازدهی لیزر موهای زائد در دستگاههای شاتی کندلا الکس بیش از ۸۵ درصد است و امکان رشد مجدد موها بعد از لیزر مو با دستگاه شاتی بسیار کمتر است. لیزر دیود که از نوع لیزر رولی می باشد علاوه بر این که عوارض جانبی بیشتری دارد کاهش دائمی موهای زائد بدن توسط آن کمتر از ۸۰ درصد می باشد.
دستگاه رولی یا شاتی
• عوارض جانبی کمتر بعد از جلسات لیزر مو
انرژی لیزر شاتی را می توان توسط تنظیمات دستگاه به راحتی کنترل کرد و هندپیس دستگاه به نحوی طراحی شده که ایجاد سوختگی با لیزر شاتی بسیار کمتر است و کاربرد راحت تری دارد.
• درد کمتر حین لیزر موهای زائد
میزان درد و ناراحتی با استفاده از لیزرهای شاتی بسیار کمتر از لیزرهای رولی میباشد چون اپراتور لیزر هر ناحیه از بدن را با تعداد شات های مشخص لیزر می کند و در صورت عدم رضایت بیمار یا احساس درد و ناراحتی، تنظیمات آن را برای شات های بعدی تغییر میدهد.

چطور تشخیص دهیم لیزر رولی بهتره یا شاتی؟

نظرسنجی و استفاده از تجربیات دیگران مهم ترین عاملی است که به شما نشان می دهد لیزر رولی بهتره یا شاتی. با توجه به نظرسنجی های انجام گرفته از افرادی که لیزر موهای زائد را با دستگاه لیزر رولی دایود و لیزر شاتی کندلا الکساندرایت انجام داده‌اند مشخص شده که عوارض جانبی بعد از لیزر موهای زائد با دستگاه کندلا الکس در کمتر از ۵ درصد از افراد به ایجاد تورم شدید، سوختگی یا التهاب ناشی از لیزر منجر شده است. در صورتی که لیزر دایود به علت تکنولوژی پیچیده تر باید حتماً توسط متخصص پوست و مو انجام گیرد و در صورتی که افراد بی‌تجربه به خصوص در آرایشگاه ها از دستگاه لیزر رولی مانند دایود استفاده کنند؛ امکان مشاهده سوختگی، تاول باقی ماندن جای زخم و هایپرپیگمنتیشن برای بیش از 10 درصد از بیماران وجود خواهد داشت.
دستگاه رولی یا شاتی
دستگاه رولی یا شاتی
دستگاه رولی یا شاتی
دستگاه رولی یا شاتی
دستگاه رولی یا شاتی
دستگاه رولی یا شاتی
دستگاه رولی یا شاتی

facial-skin-1030x773-1.png
خرداد ۲۱, ۱۴۰۲

فیشیال صورت چیست؟

فیشیال صورت چیست؟سطح پوست پوشیده از سلول‌های مرده یا لایه شاخی است. این سلول‌ها در سطحی‌ترین بخش پوست قرار می‌گیرند. وظیفه سلول‌های مرده محافظت از پوست است

و در اصل باید گفت این سلول‌ها نگهبانان بدن در مقابل عوامل خطرساز بیرونی هستند. در حالت نرمال، بدن تقریباً ماهی یک‌بار سلول‌های شاخی شکل را به طور کامل حذف کرده

و سلول‌های جدیدتری را جایگزین آنها می‌کند. به همین دلیل این سلول‌های مرده روی پوست تجمع کرده و باعث کاهش درخشندگی و شادابی پوست می‌شوند.

برداشت این سلول‌ها به شما کمک می‌کند تا پوست شفاف‌تری داشته باشید.

  • فیشیال صورت چیست؟

فیشیال یک روش درمانی رایج و محبوب برای داشتن پوستی سالم و درخشان است. این روش درمانی در چند مرحله به مدت 1 ساعت انجام می‌شود.

به‌عبارت‌دیگر، از زمانی که وارد کلینیک زیبایی پوست و مو شده و تا زمانی که از آن خارج می‌شوید، تنها به 1 ساعت زمان نیاز خواهد بود تا به پوستی درخشان و البته جوان‌تر برسید.

فیشیال صورت یک از روش‌های جدید جوانسازی پوست به‌صورت ترکیبی و با ابزارهای متفاوت است. فیشیال صورت کاملاً غیرتهاجمی است

مزایای فیشیال پوست

  • با یک جلسه به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
  • پاکسازی پوست از آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد
  • ماساژ صورت موجب ایجاد حس آرامش و رها شدن از استرس می‌شود.
  • جوانسازی، کاهش چین‌وچروک‌ها، شادابی و درخشان شدن پوست
  • رفع جوش‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
  • لیفت و سفت شدن پوست
  • درمان گودی، سیاهی و پف زیر چشم
  • صاف و یکدست شدن رنگ پوست

فیشیال صورت چیست؟

  • مراحل فیشیال و پاکسازی پوست

    لازم به ذکر است پیش از آغاز این مراحل، تکنسین زیبایی سؤالاتی درباره‌ نوع پوست، تغذیه و سبک زندگی شما که تأثیر بر شرایط پوستتان دارد می‌پرسد.

  • ممکن است این سؤالات در جزئیات معمول مراحل فیشیال تأثیر داشته باشند. مراحل فیشیال را به ترتیب زیر بررسی می‌کنیم.
    • پاکسازی پوست:

    • در این مرحله از پاک‌کننده‌های مخصوص که مناسب جنس پوست هر شخص است استفاده می‌شود.
    • این پاکسازی پوست به صورت سطحی توسط پد پنبه‌ای یا اسفنج‌های مخصوص و دستگاه‌های شست و شوی صورت انجام می‌شود.
    • همچنین در این مرحله مشکلات پوستی هر فرد مانند جوش‌های زیر پوستی، کمودون‌های سیاه، آفتاب سوختگی یا چروک‌های پیری هم برای نحوه‌ انجام مراحل بعد بررسی می‌شود.
    • بخاردهی: این مرحله برای پاکسازی عمقی و لایه‌برداری سطحی پوست انجام می‌شود.
    • در بخار دهی منافذ پوست باز شده و برای انجام مراحل بعدی فیشیال آماده می‌شود، همچنین کومودون‌های سیاه و جوش‌های زیر پوستی برای تخلیه آماده می‌شوند.
    • بخاردهی همزمان ریلکسیشن خوبی برای فرد و پوست صورتش به ارمغان می‌آورد.
    • فیشیال صورت چیست؟کلینیک سعادت بابل

    • لایه برداری:

    • حالا نوبت آن است که پوست آماده شده با بخاردهی، توسط دستگاه‌های مخصوص لایه‌بردار و مواد ویژه‌ این کار لایه‌برداری شود.
    • آنچه از در این مرحله از روی پوست برداشته می‌شود، سلول‌های شاخی سطح صورت هستند که حذفشان ظاهر پوست را مخملی و لطیف می‌کند.
    • فیشیال صورت چیست؟
    • ماساژ صورت:

    • حالا پوست پاکسازی‌ شده باید مجدد ریلکس و آرام شود. ماساژ با کرم‌ها و روغن‌ها مخصوص این کار صورت می‌گیرد و به روشی انجام می‌شود که خون‌رسانی را در صورت فزایش دهد. همچنین شیوه‌ این ماساژ در جهت کاهش چین و چروک‌های ناشی از افزایش سن است.
    • ماسک صورت: انتخاب و استفاده از ماسک در این مرحله با توجه به پوست هر فرد و مشکلات احتمالی آن انجام می‌شود.
    • در آخر متخصص فیشیال از تونر، آب‌رسان و کرم ضدآفتاب بر روی پوست فرد استفاده می‌کند.
    • توصیه‌های بعد از انجام فیشیال پوست

      1- بعد از فیشیال اصلاً پوستتان را دست‌کاری نکنید. و جوش‌های صورتتان را نکنید؛ زیرا صورتتان زخم خواهد شد.
      2- بعد از انجام فیشیال صورت به هیچ عنوان آرایش نکنید .و از محصولات مراقبت پوستی استفاده نکنید و اجازه دهید پوستتان مدتی استراحت کند.
      3- سعی کنید یک یا دو روز ورزش نکنید تا پوستتان عرق نکند؛
      4- تا سه روز از لایه‌بردار استفاده نکنید؛ زیرا لایه‌برداری بیش از حد پوست باعث آسیب رسیدن خواهد شد.
      5- تا چند روز بعد از انجام فیشیال در مقابل نور آفتاب قرار نگیرید. و سعی کنید حتماً از کرم‌های ضد آفتاب استفاده کنید.
      6- تا یک هفته بعد از فیشیال صورتتان را بند نندازید و وکس نکنید. همچنین تا مدتی نباید لیزر بروید.

    • فیشیال صورت چیست؟
    • تعداد جلسات انجام فیشیال پوست

      این مورد برای هر فردی متغیر است. در حالت ایده آل، بهتر است که هر چند ماه انجام شود. یک ماه، زمانی است که پوست برای احیا به زمان نیاز دارد.

    • سعی کنید هر سه ماه، یعنی چهار بار در سال و با تغییر فصل، فیشیال صورت را انجام دهید. اگر دنبال درمان جوش سرسیاه، جای جوش و آکنه هستید، این کار را باید با تکرار بیشتری انجام دهید.
    • فیشیال صورت چیست؟

الکترولیز-موهای-زائد-در-چه-نواحی-استفاده-می-شود؟.jpg
اردیبهشت ۱۱, ۱۴۰۲

الکترولیز موهای زائد چگونه است؟

الکترولیزموهای زائد-در واقع، الکترولیز رشد مو را مختل می کند. این کار با وارد کردن سوزن ظریفی در پوست انجام می شود. از امواج رادیویی با طول کم یا جریان مستقیم در فولیکول مو استفاده می کند تا رشد موهای جدید را متوقف کند. این کار، به فولیکول های موی شما آسیب می زند تا از رشد آن ها جلوگیری کند و باعث شود موهای موجود نیز بریزد.

سه نوع الکترولیز وجود دارد: گالوانیک (که فولیکول ها را با مواد شیمیایی از بین می برد)، ترمولیز (که از گرمای متمرکز استفاده می کند)، و ترکیبی (که از هر دو روش استفاده می کند).

الکترولیز روی هر پوست و رنگ مویی تأثیر دارد

علاوه بر ارائه ی نتایج دائمی، الکترولیز بسیار تطبیق پذیر است. می تواند از رشد هر نوع مویی در هر نوع پوستی جلوگیری کند و در همه جای بدن، از جمله ابروها، قابل استفاده است. همچنین می تواند برای افراد بیشتری استفاده شود؛ زیرا بر خلاف درمان با لیزر، الکترولیز پیگمنت (رنگدانه) مو را هدف قرار نمی دهد و به جای آن، مستقیماً روی خود فولیکول اثر می گذارد. افرادی که کاندید مناسبی برای لیزر نیستند، می توانند الکترولیز انجام دهند.

کاندیدهای الکترولیز موهای زائد

الکترولیز برای هر نوع پوست و مو و هر رنگ پوست مویی مؤثر است و تقریباً می تواند در همه ی نواحی بدن استفاده شود. می تواند در اکثر نواحی بدن و صورت، از جمله ابروها، چانه، بالا و پایین لب ها، خط فک و کناره های صورت، سینه، زیربغل، شکم، خط بیکینی، پاها و کمر استفاده شود. جزئیاتی درباره ی مناسب بودن شرایط شما، در جلسه ی مشاوره با متخصص پوستتان، که برنامه ی درمانی را طبق نیازهای خاص شما برای از بین بردن موی زائد تنظیم می کند، بررسی می شود.

الکترولیزموهای زائد

مراحل سه گانه ی رشد مو

الکترولیز، فقط مو را در مرحله ی رشد فعال که فاز آناژن نامیده می شود، درمان می کند. هر چرخه ی رشد، شامل فاز آناژن، کاتاژن و تلوژن است. در فاز آناژن، مو به طور فعال از فولیکول رشد می کند. فاز بعدی چرخه ی رشد، فاز کاتاژن است و یک دوره ی انتقالی کوتاه است که در آن رشد مو متوقف شده و اندازه ی فولیکول مو کوچک می شود. فولیکول از پاپیلای پوست (درمال پاپیلا)، که مواد مغذی را برای فولیکول مو فراهم می کند، جدا می شود. سپس پاپیلای پوست (درمال پاپیلا) عقب می رود. آخرین فاز چرخه ی رشد مو، تلوژن یا فاز استراحت است. در فاز تلوژن، فولیکول مو مجدداً به پاپیلای پوست (درمال پاپیلا) می چسبد؛ که در این هنگام مجدداً وارد فاز آناژن می شود. وقتی که موی جدید رشد می کند، به موی قبلی فشار می آورد و آن را به بیرون از فولیکول هل می دهد.

پروسه ی الکترولیز موهای زائد

متخصص پوست از یک سوزن ظریف استفاده می کند که معمولاً نازک تر از تار مو است. سوزن را از ورودی فولیکول مو وارد آن می کنند. جریان الکتریکی کمی، سلول های رشد مو را نابود می کند. قسمتی از پوست که سوزن وارد آن می شود ممکن است احساس گرمای موقتی یا نیشگون مانندی داشته باشد. چند جلسه لازم است.

تعداد جلسات لازم برای از بین بردن دائمی موهای زائد، در افراد مختلف، متفاوت خواهد بود. بنابراین معمولاً هر هفته یا یک هفته در میان باید مراجعه کنید. ممکن است مراجعات بیش از یک سال و نیم ادامه داشته باشد. طول مدت درمان به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از ناحیه ی بدن و نوع مویی که در آن ناحیه رشد می کند. اگر ناحیه ی وسیعی از بدن یا ناحیه ای با موهای ضخیم را درمان می کنید، به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت. الکترولیز موهای زائد 15 دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

آماده شدن برای الکترولیز موهای زائد

برای کمک به شما در آماده شدن برای اولین جلسه ی درمان الکترولیز، چند پیشنهاد ابتدایی داریم:

  1. با پوستتان ملایم رفتار کنید. از اصلاح و وکس کردن ناحیه ی مدنظر، حداقل به مدت 7-10 روز، خودداری کنید.
  2. هرگونه مشکل پوستی دارید باید با پزشکتان در میان بگذارید. در معرض آفتاب قرار گرفتن، روی نتیجه تأثیر خواهد گذاشت. از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض آفتاب خودداری کنید.
  3. الکترولیز موهای زائد، یک پروسه ی دائمی است و باید قبل از درمان مطمئن باشید که می خواهید این کار را انجام دهید.
  4. از مصرف مرتب آسپرین یا محصولات حاوی آسپرین، روغن ماهی، ویتامین E یا جینکوبیلوبا، هفت روز قبل از درمان، خودداری کنید.
  5. کمی درد خواهد داشت. در صورت نیاز می توانید بروفن مصرف کنید.
  6. اگر سؤالات دیگری دارید، لطفاً در جلسه ی مشاوره و قبل از شروع درمان، بپرسید.
  7. مراقبت های بعد از الکترولیز موهای زائد

  8. در پروسه ی الکترولیز توجه می شود تا درمانی استریل و بهداشتی برای شما انجام شود. لطفاً با دست نزدن به ناحیه ی درمان شده، به روند بهبود پوست کمک کنید. لطفاً موارد زیر را نیز رعایت کنید:
    • به محض شروع شدن درمان الکترولیزتان، موها را با موچین نکنید، وکس نکنید و از هیچ روش دیگری که مو را بکند، استفاده نکنید.
    • محل تحت درمان را تا 72 ساعت بعد از درمان، نخراشید، دستکاری و لایه برداری نیز نکنید.
    • محل تحت درمان 48-72 ساعت قبل و بعد از درمان، در معرض آفتاب قرار نگیرد.
    • محل تحت درمان را 24-72 ساعت، اصلاح یا دکلره نکنید. این کار ممکن است باعث سوختگی شیمیایی شود.
    • 24 ساعت بعد از درمان زیر بغل، از دئودورانت استفاده نکنید.
    • عوارض جانبی الکترولیز موهای زائد

    • الکترولیز کاملاً بی خطر است. در صورت درست انجام نشدن الکترولیز، احتمال خیلی کم عفونت (به دلیل سوزن غیر استریل)، یا اسکار وجود دارد. اگر الکترولیز را فردی متخصص و دارای مدرک معتبر برای شما انجام دهد، احتمال این خطرات بسیار کم خواهد بود. علاوه بر این اسکار بعد از درمان الکترولیز بسیار نادر است.

      ممکن است کمی قرمزی پوست را حین درمان یا بلافاصله بعد از آن تجربه کنید که خیلی موقتی است. افرادی که پوست تیره تری دارند ممکن است لکه های تیره ای موقتاً روی پوستشان ایجاد شود. با گذر زمان این لکه ها ناپدید می شود؛ پس از کرم دکلره روی آن ها استفاده نکنید.


آداب-و-رسوم-عید-نوروز-1.jpg
اسفند ۲۸, ۱۴۰۱

منشآ و پیدایش نوروز متعلق به کجاست؟

تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز-نوروز یک جشن قدیمی و کهن از اقوام متعددی است که به ارث رسیده‌ است اما شناسنامه ایرانی به خود گرفته و از آن به عنوان نماد پیوند دهنده ی افراد و اقوام ایرانی ایران یاد می‌شود. نوروز، با عنوان رسمی «روز بین‌المللی نوروز»، توسط یونسکو به عنوان میراث فرهنگی و معنوی بشر به ثبت جهانی رسیده‌ و این روز یکی از روزهای مقدس و اعیاد مذهبی زرتشتیان و بهاییان نیز به‌ شمار می‌رود.

همچنین در شاهنامه درباره نوروز اینگونه نوشته شده است: جمشید در حال گذشتن از آذربایجان بوده است که دستور می دهد برایش تختی قرار دهند، سپس با تاجی پر زرق و برق روی آن تخت می نشیند و با تابش نور خورشید به آن تاج زرین، روشنایی و نور فراوانی دنیا را فرا میگیرد و به خاطر شادمانی مردم آن روز را نوروز می نامند.

زمان تحویل سال ۱۴۰۲

ساعت ۰۰ و ۵۴ دقیقه بامداد

در  روز سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ هجری شمسی

عید نوروز چیست؟

تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز این روز در ایران و افغانستان نوید‌ دهنده سال جدید است. نوروز در کشورهایی مثل تاجیکستان، روسیه، ترکمنستان، هند، پاکستان، قرقیزستان، سوریه، عراق، گرجستان، جمهوری آذربایجان، آلبانی، چین و ازبکستان تعطیل رسمی است و مردم به جشن و پایکوبی می‌پردازند.

ما این جشن باستانی و کهن را از اقوام مختلفی در منطقه به ارث برده‌ایم. جشنی که با رنگ و بویی ویژه، هویتی ایرانی گرفته و نماد پیوند اقوام و مردمان ایران است. نوروز را شروع رستاخیر طبیعت، موعد رویش و تولد نباتات می‌دانیم و باورمان بر این است که همگام با طبیعت، ما نیز باید روزگار نو و تازه‌ای را با روح و روان تازه و پوشیدن لباس نو آغاز کنیم.

شروع جشن نوروز با اعتدال بهاری همزمان است. موعدی که خورشید در حرکت ظاهری‌اش در ابتدای برج حمل، استوای زمین را قطع می‌کند و ساعات روز و شب با هم برابر می‌شود. در تقویم خورشیدی، لحظه تحویل سال، اولین روز (هرمز روز یا اورمزد روز) از ماه فروردین شمرده می‌شود.

تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز- کلینیک لیزر سعادت بابل

نوروز سمبل پیروزی

در تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز آمده است که نوروز سمبل پیروزی خوبی بر بدی است به این دلیل رسم دعای رپیثون در نوروز انجام می شود. (رپیثون) غلبه ی گرمای نیمروز و ماه های تابستان است با حمله غول زمستان به زمین ریپثون به زیر زمین می رود تا آبهای زیرزمینی را گرم نگه دارد و با اینکار گیاهان و ریشه درختان را از مرگ نجات دهد گرما در بهار نمادی است از پیروزی خوبی بر بدی به همین علت جشن دعای مخصوص در مراسم نوروز به ریپثون تعلق می گیرد.

در دوره سلجوقیان ، به دستور شاه سلجوقی  تعدادی از ستاره شناسان از جمله خیام برای بهبود تقویم ایرانی دعوت شدند، در آن زمان نوروز را اول بهار زمان وارد شدن آفتاب به ماه فروردین و آنرا اول سال نامیدند. این گاهشمار که به تقویم جلالی معروف شد، برای تثبیت نوروز در آغاز بهار، این طور وضع شد که هر چهار سال یک‌بار و یا هر پنج سال یک بار  تعداد روزهای سال بجای ۳۶۵ روز ۳۶۶ روز در نظر گرفته شود . آغاز این تقویم از سال ۳۹۲ هجری بود.

آداب و رسوم عید نوروز در ایران

چهارشبنه سوری

مراسم نوروز از مجموعه‌ای از جشن‌ها و مناسب‌ها تشکیل شده است. جشن نوروز ابتدا با آداب و رسوم چهارشبنه سوری شروع می‌شود. سپس نوبت به آخرین پنجشنبه سال و رفتن به مزار درگذشتگان می‌رسد.

سومین برنامه که بیشتر در خراسان برگزار می‌شود مراسم الفه است این مراسم که در آرامگاه‌ها، قبرستان‌ها و مساجد بر پا می‌شود برای تکریم و احترام به گذشتگان است. طی این مراسم، شیرینی و کیک محلی (نان شیری، قطاب، گمک) در کنار سبزه بر سر سفره گذارده می‌شود.

خانه‌تکانی

از دیگر آداب و رسوم عید نوروز در ایران می‌توان به خانه‌تکانی اشاره کرد. اقوام و مردمی که نوروز را جشن می‌گیرند به این مناسبت نیز پایبند هستند.

در تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز نظافت وسایل خانه و اسباب و اثاثیه گردگیری، شستشو و تمیز می‌شود. همچنین مردم کشورهایی مثل افغانستان و تاجیکستان هم پیرو این رسم هستند.

افروختن آتش

از دوران کهن، در برخی مناطق رسم آتش افروختن نیز متداول بوده است. این رسم در ایران، آذربایجان و بخش‌هایی از افغانستان در قالب روشن کردن آتش در آخرین چهارشنبه سال (همان چهارشنبه سوری) مرسوم بوده است.

سفره عید نوروز (هفت سین)

در تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز پهن کردن سفره عید نوروز نیز آورده شده است. عناصر این سفره که در ایران سفره هفت سین نام دارد به دو نوع تقسیم می‌شوند:

عناصری که جنبه نمادین دارند: مثل سیر، سکه، سمنو، سبزه، قرآن و …
عناصری که جنبه خوراکی و پذیرایی از مهمان را دارند: مثل انواع و اقسام آجیل، شیرینی سنتی یا امروزی
در قرن‌های گذشته، اکثر مردم فقط سالی یکبار می‌توانستند پلو بخوردند که آن هم شب نوروز بود. در این شب، همه یا اکثر مردم پلو می‌پختند و از این پلوی نوروزی برای فقرا، سلمانی‌ها، حمامی‌ها، کدخدا و روحانی محل پیشکشی می‌بردند.

انداختن سفره نوروزی که در تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز هم به آن اشاره شده است آداب و رسومی خاصی دارد و روی سفره وسایل دیگری از قبیل آیینه، شمع و آب نیز قرار میدهند. ماهی و تخم‌مرغ رنگی نیز در تاریخچه و آداب و رسوم عید نوروز دیده می‌شوند.

 شرح معنای نمادین هفت اقلام سفره‌ی هفت‌سین

سبزه: از کاشت گندم حاصل می‌شود و نماد تولد دوباره‌ی طبیعت است.

سمنو: خوراکی شیرین شبیه پودینگ که جوانه‌های گندم تهیه می‌شود و نماد لحظات شیرین زندگی است.

سیب: سیب سرخ نماد زیبایی است.

سنجد: میوه‌ای شیرین به اندازه توت سفید است و نماد عشق می‌باشد.

سیر: نماد سلامت است.

سماق: ادویه ایرانی که نماد رنگ سپیده‌دم قبل از طلوع خورشید و پیروزی نور بر تاریکی است.

سرکه: نماد صبر و کهن‌سالی است.

 

کلینیک لیزر سعادت با آرزوی سلامتی و شادکامی همیشگی شما عزیزان سال جدید را به شما همراهان همیشگی تبریک میگوید و امیدواریم سال جدید سالی سرشار از محبت و امید برای شما و خانواده گرامیتان باشد.

 


سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو