چه کسانی نمی توانند لیزر کنند؟

تیر ۲۹, ۱۴۰۱ توسط مدیریت0
upper-lip-hair-laser-removal-1200x900.jpg

چه کسانی نمی توانند لیزر کنند؟لیزر درمانی به دلیل اثر بخشی و بدون درد بودن ، به یکی از محبوب ترین راه حل های رفع موهای زائد تبدیل شده است. یکی از سوالات متداولی که در لبزر سعادت می شنویم این است که “آیا من کاندیدای لیزر موهای زائد هستم ؟”

وقتی صحبت از روش های دائمی موزدایی می شود ، لیزر موهای زائد یک گزینه عالی برای هدف قرار دادن مناطق وسیعی از بدن و همچنین صورت است. لیزر یک راه حل بسیار دائمی تر از اپیلاسیون است و تعداد جلسات بسیار کمتری نسبت به الکترولیز مو لازم دارد . با گذشت زمان ، میزان قابل توجهی از میزان و تراکم مو در ناحیه تحت درمان کاهش می یابد.

لیزر برای چه کسانی مناسب نیست ؟

چه کسانی نمی توانند لیزر موهای زائد انجام دهند ؟ هر چند اکثر افراد با خیال راحت می توانند برای از بین بردن موهای زائد خود به کلینیک زیبایی اما برخی از آنها کاندیدای مناسبی نیستند.

لیزر موهای زائد می تواند برای مدت طولانی پوست صاف و بدون مو به شما بدهد. نکته ای که باید به خاطر بسپارید این است که باید در نظر بگیرید که آیا شما کاندید مناسبی برای لیزر مو هستید یا خیر

افرادی که پوست و موی روشنی دارند

طبیعت مو و پوست شما می تواند نتیجه لیزر موهای زائد را تعیین کند. در حالی که دستگاههای لیزر زیادی برای حذف موهای زائد وجود دارد ، بعضی از آنها برای نوع خاصی از پوست مناسب ترند.

به عنوان مثال ، اگر پوست تیره ای دارید ، ممکن است به شما توصیه شود لیزر Nd-YAG را انتخاب کنید ، زیرا آسیب کمتری به پوست شما وارد می کند.

به طور کلی ، هر چه تضاد رنگ از پوست به مو بیشتر باشد ، درمان آن آسان تر است. متاسفانه آن دسته از بیمارانی که موهای بلوند یا سفید دارند کاندیدای مناسبی برای این امر نیستند زیرا فاقد رنگدانه لازم برای درمان هستند.

چه کسانی نمی توانند لیزر کنند؟لیزر سعادت بابل

انواع پوست های مستعد رنگدانه

شایعترین عوارض جانبی لیزر مو شامل تحریک پوست یا تغییر رنگ و رنگدانه است. اگر پوست شما به راحتی تغییر رنگ می دهد ، توصیه می شود رفع موهای زائد را با لیزر انجام ندهید. برای جلوگیری از این مسئله ، باید قبل از انتخاب روش ، از پزشک خود در مورد خطرات و عوارض درمان بپرسید. پزشک شما ممکن است یک آزمایش را برای دیدن واکنش پوست شما در برابر درمان  لیزر پیشنهاد دهد.

۳- افرادی که بیماری پوستی دارند

درمان با لیزر به طور کلی برای افرادی که بیماری پوستی یا عفونت دارند توصیه نمی شود. برخی از داروهایی که برای شرایط پوستی خود استفاده می کنید ، مانند ایزوترتینوئین ، می تواند باعث حساسیت به نور شود. قبل از درمان باید به پزشک خود اطلاع دهید تا از مناسب بودن خودتان برای لیزر مو مطمئن شوید.

۴- افرادی که باردار هستند

در حالی که اطلاعات کافی در مورد تأثیر لیزر یا مواد شیمیایی اعمال شده بر روی پوست شما در طی لیزر مو بر روی جنین وجود ندارد ، به طور کلی توصیه می شود در صورت بارداری از درمان لیزر موهای زائد خودداری کنید. در واقع هیچ درمانی با لیزر برای افراد باردار توصیه نمی شود.

بسیاری از خانم ها ممکن است در اثر افزایش هورمون ها در دوران بارداری ، شاهد رشد مو در نوک پستان ها یا شکم خود شوند. به طور معمول این موها بعد از بارداری خود بخود از بین می روند و نیازی به استفاده از لیزر برای حذف این موهای زائد وجود ندارد.

چه کسانی نمی توانند لیزر کنند؟

کدام مناطق با لیزر مو قابل درمان هستند؟

برخی از متداول ترین مناطق برای انجام لیزر مو عبارتند از:

  • لیزر ابرو
  • پشت لب و چانه و کل صورت بجز اطراف چشم
  • لیزر زیر بغل
  • منطقه بیکینی
  • لیزر پاها و ران ها
  • سینه و پشت
  • گوش ها
  • بازوها
  • شکم

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

بدن هر کدام از افراد نسبت به درمان لیزر مو واکنش متفاوتی نشان می دهد. پس از اتمام جلسات لیزر موهای زائد آقایان و خانمها، برخی از افراد شاهد ریزش دائمی مو هستند و نتایج دائمی را می بینند ، در حالی که برخی فقط کاهش مو را نتیجه می گیرند و ممکن است طی یک یا دو سال نیاز به یک جلسه شارژ مجدد داشته باشند.

موفقیت این روش به خود فرد و تعداد جلسات درمان بستگی دارد. اما حتی برای این افراد نیز اگر موها دوباره رشد کند ، سبک و نازک تر از قبل خواهد بود و فقط به لیزر گاه به گاه نیاز  خواهند داشت.

چه کسانی نمی توانند لیزر کنند؟

 

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو