لیزر موهای زائد آقایان

آذر ۱۶, ۱۴۰۰ توسط مدیریت0
men-laser.jpg.webp

لیزر موهای زائد مردان چیست؟

لیزر موهای زائد آقایان یک روش کلینیکی برای حذف موهای بدن است که در آن اشعه‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ی رشد موها می‌شود. این اتفاق بدون این که به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌دهد. در واقع با لیزر ارگان‌های کوچکی به نام «فولیکول مویی» را از بین می‌بریم. وقتی فولیکول آسیب می‌بیند، ساقه‌ی مو ضعیف و شل می‌شود. طی چند جلسات درمانی آن قدر به فولیکول‌ها آسیب می‌زنیم که نهایتا فولیکول می‌میرد و دیگر مویی از آن رشد نمی‌کند.

نمی‌خواهیم سر شما را با اطلاعات علمی در مورد فیزیک نور و لیزر درد بیاوریم. فقط در همین حد بدانید که انرژی و طول موج پرتوی لیزری به شکلی طراحی شده که جذب رنگدانه‌های موجود در مو بشود. به این ترتیب انرژی نوری لیزر به انرژی گرمایی تبدیل می‌شود و گرما به فولیکول آسیب می‌زند. چون تراکم رنگدانه‌ها در پیاز مو بیشتر از پوست است، قبل از این که پوست گرم بشود یا بسوزد، آسیب دلخواه را به پیاز مو و فولیکول وارد کرده‌ایم.

موهای زائد فقط به موهای ناحیه‌ی شرمگاهی یا زیر بقل گفته نمی‌شود. منظور ما از موهای زائد هر موی اضافه‌ای است که شما مجبور هستید به طور مداوم یا در مواقعی آن‌ها را اصلاح کنید. مثلاً در ورزشکاران بدن سازی که مجبورند هر چند وقت یکبار موهای بدن‌شان را به طور کامل بتراشند، کل موهای بدن موهای زائد محسوب می‌شوند.

لیزر موهای زائد آقایان در بابل – لیرر سعادت

چرا آقایان به لیزر موهای زائد نیاز دارند؟

چند علت قابل توجه برای این مسئله مطرح است که توجه شما را به آن‌ها جلب می‌کنیم:

۱. کاهش تراکم برای آقایان پرمو (دلایل زیبایی)

لیزر موهای زائد و بدن می‌تواند کمک زیادی به آن دسته از آقایان بکند که احساس می‌کنند موهای بدنشان بیش از حد متراکم است یا اصطلاحا بسیار پرمو هستند. اگر موهای اضافی در پشت، سینه، شکم یا سایر نواحی بد شما بیش از حد زیاد است، لیزر موهای زائد برایتان مثل معجزه عمل خواهد کرد.

در اینجا لازم است به نکته‌ای اشاره کنیم که نگرانی و دغدغه‌ی بسیاری از آقایان برای دریافت لیزر موهای زائد است. نتیجه‌ی نهایی لیزر موهای زائد لزوما این نیست که تمام موهای شما از بین بروند و پوست شما کاملا صاف و بی مو شود. چون بیشتر متقاضیان لیزر موهای زائد، خانم‌ها هستند و می‌خواهند که تمام موهای بدنشان به طور کامل حذف شوند، این ایده به اشتباه جا افتاده که لیزر موهای زائد حتما همه‌ی موهای بدن را از بین می‌برد.

البته که لیزر موهای زائد آنقدر موثر است که می‌تواند بیش از ۹۰ درصد موهای بدن را به طور دائمی حذف کند. ولی در عین حال می‌توانیم برنامه و روند درمانی شما را طوری تنظیم کنیم که مثلا تراکم موهای بدن شما به نصف کاهش یابد. بسیاری از آقایانی که برای لیزر موهای سینه مراجعه می‌کنند، نمی‌خواهند که موهای سینه را کاملا حذف کنند. بلکه می‌گویند که می‌خواهند تراکم موهای سینه‌شان کاهش یابد. در حدی که ظاهر ناخوشایندی نداشته باشد یا از زیر لباس‌ها بیرون نزند. در عین حال بسیاری از متقاضیان دوست دارند که به طور کامل از شر موهای ناحیه‌ی پشت و کمر خلاص شوند.

لیزر موهای زائد آقایان-بابل

پس میزان کاهش تراکم و درصد حذف موها به خواسته‌ی شما بستگی دارد. می‌توانید پوست خود را کاملاً صاف کنید یا این که از وضعیت پرمویی به کم‌مویی برسید.

۲. بهداشت و سلامت پوست

در اینجا باید به یک عقیده‌ی رایج ولی اشتباه اشاره کنیم: داشتن موهای زیادی به این معنی نیست که شما بهداشت را رعایت نمی‌کنید. صرفا اصلاح موها به بسیاری از آقایان کمک می‌کند که کمتر دچار التهابات و آزارها پوستی (مثل عرق سوز) بشوند.

برخی هم موهای بدن خود را به دلیل خارش ناشی از آن‌ها اصلاح می‌کنند. خارشی که معمولا در ماه‌های تابستان تشدید می‌شود. گاهی هم توزیع موهای بدن جالب نیست. مثلا دیده‌ایم که برخی آقایان در نواحی پشت خود موی کمی دارند ولی در ناحیه‌ی نشیمنگاه بسیار پرمو هستند. این توزیع نامتناسب این افراد را مجبور به اصلاح موهای نشیمنگاه می‌کند که بسیار دردسر ساز است.

مثال‌هایی که در بالا اشاره کردیم، شرایطی هستند که لیزر موهای زائد برای آقایان مفید خواهد بود. در واقع تعداد زیادی از آقایان متقاضی لیزر با همین شکایات به ما مراجعه می‌کنند.

لیزر موهای زائد آقایان

۳. اصلاح راحت‌تر و مشکل موهای زیر پوستی

سومین علت شایع لیزر موهای زائد در آقایان راحت‌تر شدن اصلاح صورت و بدن است. همچنین بسیاری از آقایان در ناحیه‌ی گردن از مشکل موهای زیر پوستی یا موهایی که به سمت داخل رشد می‌کنند رنج می‌برند. این مشکل «سودوفولیکولیت باربی» یا «التهاب کاذب ریش» نام دارد و تنها راه درمانی موثر برای آن، لیزر کردن موها است.

علت التهاب کاذب ریش یا موهای زیر پوستی این است که موهای این ناحیه به هر سمتی که بخواهند رشد می‌کنند و می‌توانند باعث آزار پوستی شوند. حتی ممکن است مو از پوست خارج شود، به سمت پایین قوس بزند و از جای دیگر به پوست فرو برود و باعث التهاب شود. خوشه‌هایی از جوش‌های قرمز یا سیاه رنگ ملتهب که کمی بعد از اصلاح روی گردن ظاهر می‌شوند، ناشی از همین مشکل هستند. فقط ۲ یا ۳ جلسه لیزر می‌تواند تمام موهای زیر پوستی را از بین ببرد و پوست را به شرایط طبیعی باز گرداند.

لیزر موهای زائد به افرادی که از فولیکولیت‌های مکرر رنج می‌برند نیز کمک زیادی می‌کند. این افراد به طور مداوم دچار جوش‌های سرسفید و کوچکی می‌شوند که در واقع ناشی از التهاب فولیکول‌های مویی هستند. چون در لیزر موهای زائد فولیکول‌ها را از بین می‌بریم، دیگر فولیکولی وجود ندارد که بخواهد ملتهب شود. پس مشکل برطرف می‌شود.

لیزر موی زائد در لیزر سعادت بابل

اگر بخواهیم این بخش را جمع بندی کنیم:

هرکسی که نمی‌تواند روش‌های مختلف اصلاح مثل تیغ زدن، ماشین‌های اصلاح یا وکس کردن را تحمل کند، کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای زائد است.

آیا لیزر موهای زائد آقایان دردناک است؟

دستگاه‌های لیزر و سیستم‌های خنک کننده‌ی جدید باعث شده که درد لیزر کاملا قابل تحمل باشد ولی در کل این که لیزر دردناک است یا نه، به آستانه تحمل شما بستگی دارد. در بیشتر موارد آقایان درد لیزر را در حد سوزن سوزن شدن خفیف مثل برخورد کش لاستیکی با پوست توصیف می‌کنند.

لیزر موهای زائد آقایان – لیزر سعادت بابل

کلینیک خانه سفید به آخرین فناوری‌های لیزر موهای زائد مجهز است که ناراحتی و درد ناشی از لیزر را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهند و کاملا قابل تحمل می‌سازند. با این حال اگر درد لیزر برایتان زیاد باشد می‌توانید از کرم‌های بی‌حس کننده استفاده کنید که درد را تا حدود ۵۰ درصد کاهش می‌دهند. در بررسی‌های مختلف، آقایان دریافت کننده‌ی لیزر موهای زائد گفته‌اند که این روش حدود ۴۰ درصد کمتر از روش موم (وکس یا همان اپیلاسیون) درد دارد.

لیزر موی زائد آقایان در لیزر سعادت بابل

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد باید خدمات عالی و قیمتی منطقی داشته باشد. به تکنولوژی‌های مختلف مجهز باشد و از تیم درمانی حرفه‌ای بهره ببرد. مرکز لیزر درمانی باید مجوز‌های لازم را داشته باشد و تمامی درمان‌ها تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود. در کلینیک خانه سفید مفتخریم که تمامی این موارد را به بهترین شکل ممکن رعایت کرده‌ایم تا خدمتگزاری شایسته برای شما عزیزان باشیم.

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو