زاویه سازی صورت در بابل

دی ۱۹, ۱۴۰۱ توسط مدیریت0
Untitled-1.jpg

زاویه سازی صورت و فک 

زاویه سازی صورت در بابل -زاویه سازی فک با استفاده از روش‌هایی مثل تزریق ژل و چربی از بهترین راهکارها برای بهبود انحنای سطحی یا کانتور صورت هستند.

این روش‌های کم‌تهاجمی هم تاثیرات جوان کننده بر صورت می‌گذارند و هم می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی بر زیبایی چهره‌ی شما داشته باشند.

روش‌های کم‌دردسر تزریقی جایگزینی مناسب برای روش‌های پردردسر و پرهزینه‌ی جراحی هستند. با استفاده از تزریق ژل یا چربی می‌توانیم اثرات بلند مدت یا حتی دائمی، مشابه با جراحی فک یا ایمپلنت چانه ایجاد کنیم.

در این روش‌ها، چربی یا ژل به درون بافت نرم صورت تزریق می‌شود تا برخی اجزای صورت مثل چانه یا گونه‌ها برجسته شوند،

انحنای اجزای صورت به تعادل برسند، حجم از دست رفته به دلیل پیری جبران شود، چین و چروک‌های ظریف برطرف و شکاف‌های پوستی پر شوند.

به کمک زاویه سازی فک می‌توانیم مرز بین صورت و گردن را بهبود ببخشیم تا غبغب یا افتادگی چانه به چشم نیاید. حتی می‌توانیم کاری کنیم که چانه شما ظریف‌تر و باریک‌تر به نظر برسد.

زاویه سازی صورت در بابل

زاویه سازی فک چیست ؟

زاویه سازی فک (Orthognathic) از واژه یونانی (orthos) به معانی “مستقیم” و “فک” می باشد. اورتوژناتیک یا سازویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود.

این ناهنجاری ها می تواند به علت کمبود اسکلت، گردی صورت، کوتاه بودن اندازه هندسی فک و … باشد. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی هدف زاویه سازی فک و صورت می باشد.

همچنین با استفاده از فیلر ها، حتی می توان انتظار از بین رفتن چین و چروک های موجود در نواحی گونه و صورت را داشت.

زاویه سازی صورت در بابل

مزایای زاویه سازی

زاویه سازی فک با تزریق ژل، چربی یا حتی بوتاکس، روش‌هایی غیرتهاجمی و کم‌دردسر هستند، دوره‌ی نقاهت ندارند و تقریبا بی‌خطرند.

می‌توانیم محل و مقدار تزریق‌ها را به شکلی طراحی کنیم که دقیقا اهداف شما برآورده شوند و زاویه‌ی فک‌تان همان چیزی شود که همیشه آرزویش را داشته‌اید. حال تغییرات ناشی از تزریق ژل یا چربی می‌توانند بسیار ظریف و طبیعی باشند یا می‌توانیم تغییراتی عمده و شگفت‌انگیز در صورت شما ایجاد کنیم.

روش‌های تزریقی می‌توانند دائمی یا موقت باشند و این یعنی حق انتخاب بیشتر برای شما. برخلاف روش‌های جراحی مثل ایمپلنت که حتما دائمی هستند و ایجاد تغییر در آن‌ها نیاز به جراحی دوم دارد.

در روش‌های تزریقی اگر از ژل‌ها یا فیلرها استفاده کنیم، نتایج برگشت‌پذیر هستند. یعنی اگر از نتیجه‌ی درمان راضی نبودید، می‌توانیم با تزریق یک آنزیم نتایج را به طور کامل به حالت اول برگردانیم.

زاویه سازی صورت در بابل

معایب زاویه سازی

ژل‌ها معمولا یک تا دو سال ماندگاری دارند. یعنی برای حفظ نتایج به جلسات ترمیمی و تزریق دوباره نیاز خواهید داشت. البته ژل‌های جدیدتر ماندگاری بیشتری دارند و حتی در برخی نواحی مثل زیر چشم تا ۱۰ سال هم دوام می‌آورند.

تزریق چربی همانند روش‌های جراحی دائمی و برگشت ناپذیر است. همچنین برای پیش از تزریق باید به کمک لیپوساکشن کمی چربی از ناحیه‌ی شکم برداشت کنیم. این یعنی تزریق چربی یک روش تهاجمی است. البته میزان تهاجم بسیار کمتر از روش‌های جراحی است.

زاویه سازی فک با تزریق چربی و ژل ممکن است به اندازه‌ای که شما می‌خواهید چشمگیر نباشد. در واقع هدف ما از روش‌های تزریقی بیشتر از ایجاد تغییرات چشمگیر، جوانسازی نچرال و طبیعی است.

زاویه سازی صورت در بابل

زاویه سازی فک و صورت برای کدام نوع صورت مناسب است؟

این روش عموما برای صورت های چاق، صورت هایی با شکل هندسی گرد و صورت های لاغر استفاده می شود. اما موارد دیگری هم می توانند علت زاویه سازی فک و صورت باشند.

کوچکی چانه می تواند شکل صورت را بر هم بزند به خصوص اگر پیشانی بلند و موهای پر پشتی داشته باشید! در این صورت قسمت پایینی صورتتان عریض تر می شود و در بهبودی وضعیت زیبایی صورتتان بسیار موثر خواهد بود.

مراحل زاویه سازی صورت

  • به دلیل درد و سوزش حاصل از سرنگ حاوی فیلر، ابتدا محل مورد نظر با استفاده از کرم های بی حسی موضعی حاوی لیدوکائین سر می شود.
  • بنا به صلاحدید پزشک و نظر متقاضی، فیلر حاوی ژل یا چربی پر می شود.
  • قبل از انجام فرآیند تزریق، صورت به صورت کامل از طرف پزشک کانتور می شود.
  • کانتور کردن صورت در زاویه سازی آن، به معنای بررسی صورت و انجام زاویه سازی به روشی که کل عیوب صورت پوشانده شود.
  • سپس فیلر زیر پوست و در نواحی مشخص تزریق می شود.

روش های زاویه سازی فک و صورت

به طور کلی روش های موقت زاویه سازی فک و صورت با استفاده از فیلر ها به انجام می رسند. فیلر به معنای پرکننده و می تواند شامل ژل های مصنوعی و یا چربی استخراج شده از بدن خود شما باشد.

فیلر ها با استفاده از تخصص دکتر زاویه سازی فک، به قسمت های فک و تحتانی صورت و بخش کوچکی از گردن، تزریق می شوند. روش زاویه فک با تزریق ژل و تزریق چربی کاملا بی خطر با اثر بلافاصله می باشد.

دوره نقاهت بعد از این روش بسیار کم بوده و تورم ممکن است دو سه الی سه روزه از بین برود. پس از تزریق فیلر، بلافاصله می توانید فعالیت خود را شروع کنید و محدودیتی از این بابت نداشته باشید.

زاویه سازی صورت در بابل

مزایای زاویه فک و صورت با استفاده از تزریق چربی

  • متقارن و موزون تر شدن حالت صورت
  • جذابیت و برجسته شدن اجزای مختلف صورت
  • کانتور کردن و پوشاندن عارضه هایی مانند کوتاهی فک
  • از بین رفتن گردی صورت
  • برطرف شدن لاغری بیش از حد صورت
  • بهبود ظاهر صورت از نمای نیم رخ
  • تناسب فک با سایر اجزای صورت

نحوه استخراج چربی از بدن چگونه است ؟

احتمالا با فرآیند ساکشن آشنایی دارید. دستگاهی به نام لیپوساکشن وجود دارد که به وسیله آن می توان چربی های غیر اشباع بدن را استخراج نمود. بعد از استخراج چربی از بدن، دستگاه سانتریفیوژ ادامه کار را انجام می دهد. در این دستگاه، چربی ها در داخل یک محور استوانه ای قرار می گیرند و دانه های سبک تر و اضافی به اطراف پاشیده می شوند.

در داخل محفظه، هر آنچه باقی می ماند، دانه های طلایی چربی است که بسیار کاربردی می باشند. با استفاده از سرنگ، مواد چربی کشیده شده و به زیر پوست تزریق می شوند.

زاویه سازی صورت در بابل

تزریق چربی موقت و برگشت پذیر نیست

در مورد ژل‌های هیالورونیک اسیدی می‌توانیم با تزریق هیالورونیداز ژل تزریق شده را تجزیه کنیم و تغییرات را به حالت اول برگردانیم. برای ژل کلسیم هیدروکسی آپاتیت آنزیم تجزیه کننده وجود ندارد ولی این ژل به مرور زمان جذب پوست می‌شود و صورت شما به حالت اول برمی‌گردد. پس تزریق ژل یک درمان موقتی است و اگر از نتایج خوشتان نیاید، اتفاق بغرنجی رخ نداده است

زاویه سازی صورت در بابل

کیلینیک لیزر سعادت در بابل با پیشرفته ترین متد های روز و بهترین پزشکان آماده ارائه خدماتی همچون لیزر موهای زائد،زاویه سازی صورت،مزوتراپی و جوانسازی پوست،مزوتراپی اسکار و اکنه

می باشد . در این کلینیک از بهترین دستگاه ها و با کیفیت ترین مواد استفاده می شود .

زاویه سازی صورت در بابل

سوالی دارید

اکنون با ما تماس بگیرید

همشهریان و هم استانی های عزیز همین حالا میتوانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید !


تماس اورژانسی

تماس 24/7
09111144377



رزرو تلفنی

تماس 24/7
09111144377



ما را

در شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید



* کلیه حقوق این سایت برای کلینیک زیبایی سعادت محفوظ است  1396-99 *

– طراح وب سایت : نوآوران وب <> مجتبی ملائیان

09112115663

تماس جهت مشاوره و رزرو